Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Het originele plastic kettingscherm van mijn gsf600 vandaag vervangen voor een gebruikt rvs exemplaar van een gsf1200.
Simpel, maar smoelt een stuk mooier 😎
Verder nog wat dingen besteld. Klaarmaken voor het seizoen 🙌
 

Bijlagen

  • 20220123_144740.jpg
    20220123_144740.jpg
    309,9 KB · Weergaven: 27
  • 20220123_151110.jpg
    20220123_151110.jpg
    307,8 KB · Weergaven: 27
Spoelolie ( goedkope olie ) uit de Kawasaki GTR gehaald na 200km, en vervangen voor de dure olie en een vers filter geplaatst. De spoelolie vervolgens door een theezeef gehaald en gechecked op vuil, maar was schoon. Vervolgens die spoelolie in de Honda CBF gedaan, daar ga ik dan over 200km hetzelfde mee doen.

Tevens de remklauwen schoongemaakt, om er vervolgens achter te komen dat de winkel de verkeerde remblokken gestuurd heeft ( voor een 2008 model ipv een 2004 model... Dus die gaan retour afzender. Gelukkig waren de oude nog niet volledig versleten.
 
Nee, ok het "moet" niet zo zijn, kans is wel groot. kan ook een scheur in het blok zijn maar ik probeerde het positief te houden.
Ook niet, je moet je eerst een aantal dingen afvragen. Ten eerste: wat is flink veel witte rook? Ten tweede: wat is witte rook? Ten derde: wat is rook?
 
Ook niet, je moet je eerst een aantal dingen afvragen. Ten eerste: wat is flink veel witte rook? Ten tweede: wat is witte rook? Ten derde: wat is rook?
Je hebt helemaal gelijk 👍, ik ga er ten onrechte vanuit dat het écht veel en écht witte rook is.. Dat is inderdaad relatief..

Zeker met dit weer inderdaad 🙄 als het normale rook is die wat meer zichtbaar is momenteel met die kou, of wat meer rook omdat het blok even wat meer moeite heeft..
 
Je hebt helemaal gelijk 👍, ik ga er ten onrechte vanuit dat het écht veel en écht witte rook is.. Dat is inderdaad relatief..

Zeker met dit weer inderdaad 🙄 als het normale rook is die wat meer zichtbaar is momenteel met die kou, of wat meer rook omdat het blok even wat meer moeite heeft..
mijn eerste gedachte was hetzelfde, maar kan inderdaad nog veel meer en/of veel simpeler zijn.
 
Waarom zou er meer vocht onderin een systeem moeten komen met seatpipes tov een “gewone” demper aan de zijkant(en) van de motor :?
 
Waarom zou er meer vocht onderin een systeem moeten komen met seatpipes tov een “gewone” demper aan de zijkant(en) van de motor :?
condens wat makkelijker terugloopt?
langer traject in een voor wat dat betreft ongeschiktere hoek?
kweenie gok ook maar wat , vond het op één of andere manier niet eens zo heel onlogisch klinken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan