Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In een cabrio kun je ook gehoorschade oplopen. Er zijn zelfs speciale oordopjes voor.De Versys 1000 ingeruild voor een koekblik. Ik weet het, vloeken in de kerk. Maar de tinnitus heeft gewonnen mbt lange trips, weekendjes weg en vakanties op de motor...
Raar om de motor weg te doen (al heb ik er nog 1 voor rondjes om de kerk)
Het is iig een cabrio geworden om nog iets gevoel te houden qua vrijheid op de weg.
Omdat het geen TDM is waarschijnlijk Of omdat het eenzijdige wiel dinges is.Waarom moet dat zo vast? Bij de TDM 15kg/150Nm.
Op een bepaald moment dacht ik dit zit écht wel vast maar momentsleutel had nog niet geklikt...
Zo vast heb ik nog nooit iets hoeven aandraaien bij een motor.
Ketting mag wel wat strakker ook denk ikNa een winter rijden op 1 keertje ketting smeren (waren toch niet veel km's) besloten de ketting goed schoon te maken.
Bekijk bijlage 1756263
Ketting schoonmaken is totaal onnodig en ook not done op MF.Na een winter rijden op 1 keertje ketting smeren (waren toch niet veel km's) besloten de ketting goed schoon te maken.
Vraagt zichzelf of of het nu verstandig is om naar zaterdagavond hobbies te vragenIeder z’n ding hè. Ik ben fanatiek ketting-fetishist, dus dat ding zal blinken. En daarna druipen van het vet.
Lijkt inderdaad zo, maar de speling valt precies binnen de waardes die KTM aanraadt. Ik denk dat een krachtpatser van een twin als deze een wat losser hangende ketting wil ten opzichte van een vier inlijn.Ketting mag wel wat strakker ook denk ik
Bij mijn A2 1-pitter is het 40-50mm.Lijkt inderdaad zo, maar de speling valt precies binnen de waardes die KTM aanraadt. Ik denk dat een krachtpatser van een twin als deze een wat losser hangende ketting wil ten opzichte van een vier inlijn.