Toereloer
Die hard MF'er
Ziet er netjes uit bij je, dan wordt er ook over het algemeen serieus gewerkt.Vorkpoten zijn er nu ook uit, misschien vanavond beginnen met uit elkaar halen zodat ze naar de anodiseerboer kunnen.Bekijk bijlage 1773329
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er netjes uit bij je, dan wordt er ook over het algemeen serieus gewerkt.Vorkpoten zijn er nu ook uit, misschien vanavond beginnen met uit elkaar halen zodat ze naar de anodiseerboer kunnen.Bekijk bijlage 1773329
BMW broek, bleek €425,- te kosten, waar ik van de week naar gekeken heb....Kijk eens in de handschoen waar het nu gemaakt is
Dit is wel hoe het voelt dat de 848 zo staat met het weer dat het nu is hoor
Het is niet altijd zo netjes in mn werkplaatsje hoor, zeker als ik met een grote klus aan een auto bezig ben wil er nog wel eens het 1 en ander rondslingerenZiet er netjes uit bij je, dan wordt er ook over het algemeen serieus gewerkt.
Waar zijn jou vorige handschoenen gemaakt danNou die handschoenen zijn gemaakt in Vietnam. Maar ik denk dat het niet zozeer uitmaakt waar het gemaakt wordt, maar meer de keuze is van de fabrikant is of er bezuinigd of niet bezuinigd gaat worden op de materialen.
Betaalbare kleding dat niet in lagelonenlanden gemaakt is is zo wie zo lastig te vinden denk ik.
Dat waren/zijn een setje MotorX handschoenen bij de Gamma vandaan . Het staat er niet op waar ze gemaakt zijn. Zit ook geen CE label oid in. Op zich wel aardig voor het geld maar ik heb ze perongeluk een keer iets te dicht bij de uitlaat bocht van mijn R1100 gehouden, toen schrok ik hoe snel er een gat in smolt. Alles kunstof leer en nylon, die heb ik toen snel vervangen.Waar zijn jou vorige handschoenen gemaakt dan
Ik heb daarin tegen een stje Difi (Motoport "eigen merk") handschoenen die ik gekocht heb om dat de pasvorm perfect is. De prijs was zeker niet hoog en ik had eigenlijk geen idee wat ik kon verwachten qua kwaliteit. Maar die zijn na 25 dkm nog als nieuw, niks aan te zien ook de voering niet. Bekijk bijlage 1773324Bekijk bijlage 1773325
Ik heb volgens mij nagenoeg dezelfde voor een van mijn kinderen. Voorspelt niet veel goeds.Bekijk bijlage 1773384
Dit was al na 2 weken.
Bekijk bijlage 1773385
En de klittenband-flap ging delamineren na 3 weken, deze heb ik gelijmd.
Bekijk bijlage 1773386
Inderdaad Pakistan...
Contactslot verplaatsen geen optie?Weer eens een nieuwe draad aan het contactslot van mijn R1100GS gesoldeerd. Mijn vorige contactslot had ik al drie keer gerepareerd. Anderhalf jaar terug heb ik een andere overgenomen, die was deze week aan de beurt.
Het blijft een kud constructie, een contactslot op het draaiende deel van je motor.
Dat zou de beste optie zijn. Of een RFID contactslot er op maken. Maar ik denk dat ik de volgende keer gewoon voor een 0/1 schakelaar ga.Contactslot verplaatsen geen optie?
Zou toch niet moeten uitmaken..Kijk eens in de handschoen waar het nu gemaakt is
Staat bij mij ook nog op het menu, dat is dan het aller aller laatste wat ik nog moet doen. Het is dan voor de K1300GT de eerste keer na 94000 km (er zit nog geen ontuchtingsnippel op). Het zal mij benieuwen hoe dat er uit zietZojuist de koppelingsvloeistof weer eens ververst of ontlucht..sta ervan te kijken hoe snel die zooi vervuild,heb het ongeveer 1000 km geleden ook al gedaan.
Bekijk bijlage 1773612
De koffie en ijs in Nederland is net zo lekker en ambachtelijk als in Italie toch.Zou toch niet moeten uitmaken..
Ketting gespannen
Ketting/kettingkast (?) /voorste tandwiel en omgeving schoongemaakt en de motor gewassen, weer helemaal in mijn nopjes tot dit…
Bekijk bijlage 1773389Bekijk bijlage 1773390
Vrij nieuwe achterband dus hoop dat er een plutje in kan
Hmmm, bummer!