Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Alvast bezig geweest met het demonteren van wat onderdelen. Paar weken geleden schade gereden. Nu nog wachten op het stuur.
beschadigde stuur bleek een stuk krommer dan verwacht _O-

F6E17F94-4864-46E6-B276-CD891D9EC7E3.jpeg
D99133FC-771F-4344-A9E8-6E2710C377AA.jpeg
 
ik durf wel te stellen dat het relais is gaan hemelen...
Wat bedoel je precies met hemelen?

Gisterenavond maar eens een nader onderzoek gedaan, en bleek dat er wel veel speling zat op de connector waar het wat was gaan smelten. Ik heb de boel goed schoon en kaal gemaakt, en vervolgens weer aangesloten. Gelukkig doet hij het weer nu. Voor de zekerheid de connectors wat strakker gemaakt, de boel extra schoon gemaakt, en weer terug gemonteerd. Ik denk dat ik in de nabije toekomst de stekker wel ga vervangen, maar voor nu werkt het weer, en lijkt het allemaal veilig en zeker
 
Dood, kapot, stuk.
Klinkt inderdaad wel heel logisch ja... _O- _O- _O-

Maar gelukkig heeft de relais niet het tijdige met het eeuwige hoeven verwisselen. Het was uiteindelijk puur door corrosie / slecht contact dat de verbinding het had begeven. Die verbinding dacht te gaan hemelen, maar na reanimatie moet die nog even wachten
 
Biggerlaar koppelingsmodificatie geplaatst icm verse koppelingsplaten. Doodstille koppeling nu, maar wel met het mooie gerinkel bij het intrekken van de koppeling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan