Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Voor die kleine dingen kunnen dealers in principe de hoofdprijs voor vragen….. |(

Ben blij dat ik clipjes assortiment van 180 stuks/8,95 euro heb van HBM machines , ipv 3euro ofzo per stuk bij de Honda dealer.
 
Mijn Tiger is al op leeftijd en heeft last van zijn luchtwegen.
In afwachting van benzineslang om de oude gescheurde vacuumslangetjes te vervangen ( die zijn &#&@% 20 euro per stuk ) gelijk maar de motor wat TLC gegeven.
Blok schoongemaakt, kabelboom ontvet en ontstoft, en nu de valbeugels demonteren en spuiten.

En gelijk de foeilelijke ali express verstralers eraf trekken, het is tenslotte geen ordinaire GS maar een sjieke Engelsman..

Bekijk bijlage 1914651
Last van kattenallergie? :+
 
Nieuwe knalpijp erop..

a41714300b45dd1532febd6cf7511038.jpg

e654538370387137099cc8e0aff5c036.jpg
 
Net met zoonlief de vario ring weer bewerkt

Toen hij hem net had gekocht, en omgekeurd naar geel kenteken, samen met de vario ring hem wok safe (53,xxkm/u) afgesteld

Nu heeft hij onlangs er een sport vario onder gezet, nooit aan gedacht, niet naar gekeken om gps snelheid te controleren

Grote rollenbank controle in de stad, hij werkte vanavond bij ons, had getest, ivm controle thuis, en hij reed met die sport vario toch een stuk harder, maar moest wel naar huis.
Hij zei, rot over de brug, dan loop ik wel, als ze me aanspreken, zeg ik, hij is kapot

Zeg hem, ja, en dan laten ze jouw hem starten, en hij doet het......
Moet je ff de bougie dop los trekken, start hij niet, heb je pech, en je loopt

Hij is dus idd dat stuk naar huis gelopen, geen controle, maar thuis direct de nieuwe varioring van de sport vario erbij gezocht
Hij bezig, ging ff niet lekker, dus samen gedaan

Eerst de volle ring erin, testen, amper 40 km/u
Ring opmeten, en denken, rekenen, afgeschuurd naar 4 mm(was 7mm)
Weer testen, 53,11km/u
Nog ff losjes over het schuur padje, zal nu weer rond de 53,2-53,5 lopen

Die paar km extra vind hij het risico van boete/wok niet waard
Ding rijdt dus netjes binnen de grens, nu ook weer, maar trekt wel lekker op, ook goede tussensprint

Net zijn mavo diploma, wij hebben hem een mooi kado toegezegd, voor x euro
Na veel dubben, hebben we antwoord
Hij wil voor zijn A1, en dan een zip motorframe kopen, zijn eigen zip, die hij stapje voor stapje naar zijn zin heeft gemaakt, overbouwen op het motor frame, en een 125cc er onder

Lekker met zijn vrienden op pad, een scooter als de rest, maar geen rollenbank gezeik

Kan het enkel toe juichen 👍
 
Poetsen??? Zolang ik mijn tellers kan lezen...

Vandaag effe met de YZF750R weggeweest na lange stilstand, loopt meteen, maakt terinherrie, allemaal goed. ieder bochie netjes het achterremmetje er bij tot ik bij de Super wegreed en met rechts mijn zakken dicht wilde ritsen, remmen voor de kruising dus met de achterrem... Die doet dus gewoon he-le-maal niks 🤷‍♀️ Nouja, maar kijken of we daar vandaag aan toe komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan