Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Hugger eraf gesloopt nadat hij me bijna op m'n bek liet gaan...

Nieuwe achterband laten monteren, de Dunlop Mutant. Deze bleek helaas net te groot voor de [aftermarket] hugger. Bij de langzame proefrit was er niks aan de hand, maar op de snelweg met wat meer vaart is de band vermoedelijk uit gaan zetten, en greep hij zich vast in de hugger. Resultaat was een zwarte streep van 200 meter op de A15, een bruine streep van 1 meter in mijn onderbroek, en een half gesmolten hugger.

Die Hugger nam z'n naam iets te letterlijk...
 
Leuk zo'n feestje maar het geeft altijd zo'n rommel he?
 

Bijlagen

  • 1000028428.jpg
    1000028428.jpg
    253,2 KB · Weergaven: 0
Hugger eraf gesloopt nadat hij me bijna op m'n bek liet gaan...

Nieuwe achterband laten monteren, de Dunlop Mutant. Deze bleek helaas net te groot voor de [aftermarket] hugger. Bij de langzame proefrit was er niks aan de hand, maar op de snelweg met wat meer vaart is de band vermoedelijk uit gaan zetten, en greep hij zich vast in de hugger. Resultaat was een zwarte streep van 200 meter op de A15, een bruine streep van 1 meter in mijn onderbroek, en een half gesmolten hugger.

Die zet je toch verdomd netjes aan de kant!
 
Niet vandaag, maar wel deze week: Verse kruiskoppeling + aandrijfstang in het cardan van de KMZ gezet. Doorrijden met de oude tot de boel uit elkaar klapt leek me "minder verstandig" ;) :

Niet op de losse moer letten. Ik bedacht wat laat dat ik een filmpje wilde en had hem eigenlijk al gedemonteerd 🤫
 
Niet vandaag maar wel deze week en vandaag maar even foto's gemaakt van het sub frame wissel van zilver naar rood :)

Best een aardig klus maar het ziet er top uit al zeg ik het zelf
 

Bijlagen

  • tempImageblNEE6.png
    tempImageblNEE6.png
    379,9 KB · Weergaven: 0
  • tempImageHtuTkR.png
    tempImageHtuTkR.png
    415,4 KB · Weergaven: 0
  • tempImagea6FWNI.png
    tempImagea6FWNI.png
    411,6 KB · Weergaven: 0
  • tempImagehd0KdK.png
    tempImagehd0KdK.png
    511,8 KB · Weergaven: 0
  • tempImageddy9xk.png
    tempImageddy9xk.png
    453,7 KB · Weergaven: 0
  • tempImageI6y3M3.png
    tempImageI6y3M3.png
    486,7 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan