BlackVeilBiker
Technicus Magneticus de derde/naalden masochist
Je hebt mooi weer en heel mooi weer.Ik ben een mooi weer rijder .
Het is nu mooi weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt mooi weer en heel mooi weer.Ik ben een mooi weer rijder .
Het is wel gehobby wat ik graag zie, met tot nu toe een puik resultaatAls ik dat niet doe dan valt het uit elkaar. Mijn niveau is nog steeds “hobby”.
KloptJe hebt mooi weer en heel mooi weer.
Het is nu mooi weer.
Ik houd van een “versleten” maar toch weten te repareren uiterlijk.Het is wel gehobby wat ik graag zie, met tot nu toe een puik resultaat
Bij de action liggen dozen met koperringen.Deze klauw heb ik van @Duncan gekregen.
Bekijk bijlage 1977343
Mijn eigen voorremklauw is lek dus dat kwam echt supergoed uit.
Maar ik had geen koperen ringen meer dus even zelf een gemaakt.
Bekijk bijlage 1977349
Gemonteerd en op druk gezet.
Bekijk bijlage 1977350
Bekijk bijlage 1977351
Tot conclusie gekomen dat er geen remvloeistof weglekt dus ook gelijk de blokken besteld. Moet de glijpennen nog wel even zelf maken maar dat kan van twee m8 bouten met schacht.
het vloeit en hecht vooral eerder. Kost jouw Lasapparaat dus minder energie.Als ik dat niet doe dan valt het uit elkaar. Mijn niveau is nog steeds “hobby”.
Ik zal je eerlijk zeggen, super gaaf! Zo ben ik ook begonnen.Het viel me op dat ondanks de grootste moeite (kuchkuch) genomen te hebben om te voorkomen dat de koffers teveel zouden trillen deden ze dat toch en zo kwam ik op het idee om een stabilisator te maken. Het hoeft niet mooi te zijn alleen steviger.
Dus, v’noggend woord, daad samengepletterd.
Bekijk bijlage 1977501Bekijk bijlage 1977502Bekijk bijlage 1977503Bekijk bijlage 1977504Bekijk bijlage 1977505Bekijk bijlage 1977506
Hopelijk is’t afdoende.
Ik heb een tijdje terug een paar lengtes 20.20.02 en 25.25.03 gehaald en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Om te modelleren alleen een paar hecht lasjes, ik wil niet voor een mm scheef weer nieuwe koker moeten pakken. Als het goed is dan aflassen, soms rondom maar meestal gewoon twee zijden waar ik de grootste krachten verwacht. En als ik er vervolgens met m’n 90kg op kan gaan staan dan zal het wel houden. Die koffers komt maar weinig in. Voor het rondje zit er misschien een fles limonade in en een pakje koekjes en soms een worstje. En in de andere stop ik pas wat in als ik bij de supermarkt stop wanneer ik weer naar huis rijd, die is net geen 900mtr bij ons vandaan. De grootste krachten zijn de op en neer bewegingen van het blok in de rubbers.Ik zal je eerlijk zeggen, super gaaf! Zo ben ik ook begonnen.
Je bent gewoon lekker iets functioneels aan het maken neem vooral niet te dikke Kokerbalken, maar wees bewust van de krachten die er opkomen. Durf je hard aan je rek te trekken? Hoeveel kg ga je mee nemen?
Anders toch even wat naadjes verder doorlassen ipv een tag. Of een extra driehoek verbinding maken. Driehoeken maken van een haakse verbinding is echt heel sterk. In eens zit er een trek kracht op ipv draag kracht op een haakse hoek. Waarbij moment is kracht maal arm. Een halve lasnaad op een haakse hoek kun je zo breken. Ga vooral zo door! Leuk zo!
Zooo das Ff vet!!Ik heb een tijdje terug een paar lengtes 20.20.02 en 25.25.03 gehaald en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Om te modelleren alleen een paar hecht lasjes, ik wil niet voor een mm scheef weer nieuwe koker moeten pakken. Als het goed is dan aflassen, soms rondom maar meestal gewoon twee zijden waar ik de grootste krachten verwacht. En als ik er vervolgens met m’n 90kg op kan gaan staan dan zal het wel houden. Die koffers komt maar weinig in. Voor het rondje zit er misschien een fles limonade in en een pakje koekjes en soms een worstje. En in de andere stop ik pas wat in als ik bij de supermarkt stop wanneer ik weer naar huis rijd, die is net geen 900mtr bij ons vandaan. De grootste krachten zijn de op en neer bewegingen van het blok in de rubbers.
Als ik straks tevreden ben bouw ik het geheel nog een keer maar dan met een extra koppelpunt voor mijn zelfgemaakte eenwielige aanhanger.
Een kruiskoppeling maar je moet even opletten waar je hem koopt. Wij zouden er ook mee gaan kamperen in Noorwegen in Augustus 2019. Helaas door een hersenbloeding bij mijn vrouw in Februari van dat jaar hebben wij het motorrijden als zodanig moeten opgeven. Ik zou dit karretje in Maart van dat jaar nog gaan aflassen en dan naar de coater, helaas. Dat hoeft niet meer. Hij ligt heel stabiel achter de motor trouwens, tot 140kmu met 40kg ballast er in bij 6bft geen centje pijn. De regel in Duitsland is dat een kar met kruiskoppeling hoort bij de motor dus mag je max snelheid rijden. Met een kogel is dat “net” wat minder.Zooo das Ff vet!!
Die wil ik ook voor achter mijn hayabusa. Voor kamperen!!! Geniaal!!
Wat zijn de spel regels met zo een aanhanger? Wat voor koppeling heb je gemaakt dat hij zo mooi blijft zitten?
Hier nog een, heb er 40 jaar geleden eentje gebouwd, weliswaar nagebouwd van een originele Freebird. Eigenlijk altijd spijt gehad dat ik dat ding heb weggedaan :-(Een kruiskoppeling maar je moet even opletten waar je hem koopt. Wij zouden er ook mee gaan kamperen in Noorwegen in Augustus 2019. Helaas door een hersenbloeding bij mijn vrouw in Februari van dat jaar hebben wij het motorrijden als zodanig moeten opgeven. Ik zou dit karretje in Maart van dat jaar nog gaan aflassen en dan naar de coater, helaas. Dat hoeft niet meer. Hij ligt heel stabiel achter de motor trouwens, tot 140kmu met 40kg ballast er in bij 6bft geen centje pijn. De regel in Duitsland is dat een kar met kruiskoppeling hoort bij de motor dus mag je max snelheid rijden. Met een kogel is dat “net” wat minder.
Als je interesse hebt om er iets mee te doen dan mag je me ook een berichtje sturen.
als de zon weer eens komt is het zo weer grijs hahahaMooi om te zien dat je groen in de tuin hebt en niet alleen maar tegels
Het enige wat mij weerhield om hem zo hoog te maken was dat je dan een plaat en verlichting moet hebben. Ik heb het wel maar hoef het niet.Hier nog een, heb er 40 jaar geleden eentje gebouwd, weliswaar nagebouwd van een originele Freebird. Eigenlijk altijd spijt gehad dat ik dat ding heb weggedaan :-(
Mocht je iets willen weten dan hoor ik het wel
Bekijk bijlage 1977970
ik heb goeie die al 6 jaar mee gaat op verschillende bikesHebben jullie ook problemen met USB en dat ze storen door vocht?
Ik heb zo een met voltmeter er in. Maar die voltmeters gaan steeds kapot door het vocht.
Soms houd de de USB poort er dan ook mee op.
Denk dat ik een usb poort ga maken die allen spanning bevat. En geen printplaatje. En de electronica komt dan ergens onder het plastic droog. Of de electronica in gieten in kit of zo.
Thnxik heb goeie die al 6 jaar mee gaat op verschillende bikes
4.05€ 53% OFF|Gadpow 6.8A QC3.0 Type C 12V Usb Motorfiets Oplader Mobiele Telefoon Oplader Voor Motorfiets Waterdichte 24V Usb socket Voor Motorfiets| | - AliExpress
de eeerste kleinere usb laderThnx
Welke heb jij?