Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

En wie moet nu kunnen gokken welke kant jij op gaat met je knipperlicht
Als het knippert links van de verlichting ga ik naar links, en als het rechts van de verlichting knippert ga ik naar rechts.
Mijn vriendin volgt altijd keurig. Dus blijkbaar is het duidelijk.
 
Als het knippert links van de verlichting ga ik naar links, en als het rechts van de verlichting knippert ga ik naar rechts.
Mijn vriendin volgt altijd keurig. Dus blijkbaar is het duidelijk.
je knipperlicht zit in het midden dat vind je duidelijk
 
Van 't weekend de Yamaha weer eens gewassen en de ketting gesmeerd omdat de vriendin last minute besloot dat ze een ritje achterop wilde maken.
...heb der maar niet verteld dat k de remblokken deze week ga vervangen en geen tijd had om t voor t ritje te doen :+
 
Vandaag heerlijk weer om even langs 2 motorzaakjes te rijden (Bodengraven en Barendrecht) om vervolgens de motor een was&poets-beurt te geven.

Bekijk bijlage 1995505
Dikke motor 👍🏻; schreeuwt om een mooie carbon onderkuip om de kat te verbergen :N .

IMG-20150826-WA0007.jpeg
 
Tsja, dat moet dan maar hé.
Ik heb zelf, toen ik een jaar of 17 was, een Van Veen Kreidler crosser gehad, gekocht op de sloperij voor weinig. ( Fl 150 heb ik er voor betaald toen)
Liep wel, maar zag er niet uit. Dat vond ik niet erg, want ik wilde dat blok onder m'n RMC sleutelen, wat ik dus ook deed.
Tot m'n spijt moet ik mededelen dat ik het rijwiel gedeelte bij het oud ijzer gezet heb...wist ik destijds veel dat die nu zoveel waard zouden worden, toen was het een oud hok.
Die RMC echter liep ermee als de brandweer!
 
Tsja, dat moet dan maar hé.
Ik heb zelf, toen ik een jaar of 17 was, een Van Veen Kreidler crosser gehad, gekocht op de sloperij voor weinig. ( Fl 150 heb ik er voor betaald toen)
Liep wel, maar zag er niet uit. Dat vond ik niet erg, want ik wilde dat blok onder m'n RMC sleutelen, wat ik dus ook deed.
Tot m'n spijt moet ik mededelen dat ik het rijwiel gedeelte bij het oud ijzer gezet heb...wist ik destijds veel dat die nu zoveel waard zouden worden, toen was het een oud hok.
Die RMC echter liep ermee als de brandweer!

Ik had een kreidler mustang *O*voor 50 gulden.
 
Die zag je destijds al niet veel!

Ik heb hem ook maar een maandje gehad.
Kreeg de ontsteking niet afgesteld. B|
Toen verkocht aan een vriend.
Die hem weer wel aan de gang kreeg.
Weet niet wat verder van geworden is🤔

Ook meerdere " gewone": kreidlers,floretts en RMC.

En....nog zoveel merken en types.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook maar een maandje gehad.
Kreeg de ontsteking niet afgesteld. B|
Toen verkocht aan een vriend.
Die hem weer wel aan de gang kreeg.
Weet niet wat verder van geworden is🤔

Ook meerdere " gewone": kreidlers,floretts en RMC.

En....nog zoveel merken en types.
Ook ik heb vele Kreidlers gehad, 3 bak hand, 3 bak voet, 4 indirect en 4 direct geschakeld, en die Van Veen, dat was een 5 bak direct.
Paar jaar terug nog 2 RMC's gerestaureerd, uit jeugd sentiment, 1 ervan had de zeldzame 7 spaaks gietwielen. Die andere de standaard sterwielen.
Maar heb ze verkocht ook, het gevoel wat ik had toen ik 16 was kwam niet meer terug.
 
Ook ik heb vele Kreidlers gehad, 3 bak hand, 3 bak voet, 4 indirect en 4 direct geschakeld, en die Van Veen, dat was een 5 bak direct.
Paar jaar terug nog 2 RMC's gerestaureerd, uit jeugd sentiment, 1 ervan had de zeldzame 7 spaaks gietwielen. Die andere de standaard sterwielen.
Maar heb ze verkocht ook, het gevoel wat ik had toen ik 16 was kwam niet meer terug.

Ik was meer van de Sachs blokken.
Daar heb ik de 4 voet en 2 5 bakken(een hing onder een hercules ander van een aprillia)
Als ik toen de inzichten en ,geld had gehad wat ik nu heb en weet. 🤔
 
Ik was meer van de Sachs blokken.
Daar heb ik de 4 voet en 2 5 bakken(een hing onder een hercules ander van een aprillia)
Als ik toen de inzichten en ,geld had gehad wat ik nu heb en weet. 🤔
Precies, als je dat toen had wel ja. Destijds een Zundapp 517 gehad ook, met clipons, en gespoten bij GL-paints in Oud-beyerland. Met sterwielen en helemaal gedaan. Die heb ik destijds voor fl750 verkocht, nu gaan ze voor het veelvoudige.. Maar toen was het gewoon een oude brommer, en je had zelf ook geen ruimte, en geld al helemaal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan