Wat is de juiste keuze?

welke

  • ktm 450

    Stemmen: 1 9,1%
  • honda 450

    Stemmen: 3 27,3%
  • ktm 520/525

    Stemmen: 5 45,5%
  • husky 570

    Stemmen: 2 18,2%
  • 2 takt

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

de red

MF veteraan
30 sep 2002
1.125
0
Oisterwijk
Ik heb me weer gek laten maken om off-road te gaan rijden |( Nou is mijn vraag wat voor motor ik het beste kan aanschaffen :? Het word geen nieuwe, dit word een beetje te veel langs mijn SP2 :P Ik heb een jaar of 3-4 hobbymatig op crossbanen gecrosst met een Kawasaki 250cc en een Honda 250cc. Maar nu wil ik met kenteken off-road gaan rijden en misschien in de toekomst met dezelfde motor gaan smen :X Ik zat zelf aan een ktm of honda 450 te denken. Maar misschien is het verstandiger om 520/525 of 570 te gaan rijden :?
 
Ik zag 2-takt net te laat staan maar zolu persoonlijk voor een dikke 2-takt gaan en daarna pas voor de honda. succes met kiezen laterzzzzzzz :W :W :W :W
 
Ik zou een ktm of een yamaha nemen.
Van yamaha ken je later echt een hele mooie sm maken kijk maar op mijn website
ktm 520 ziet er ook dik uit
Greetz dennis
Ik heb me weer gek laten maken om off-road te gaan rijden |( Nou is mijn vraag wat voor motor ik het beste kan aanschaffen :? Het word geen nieuwe, dit word een beetje te veel langs mijn SP2 :P Ik heb een jaar of 3-4 hobbymatig op crossbanen gecrosst met een Kawasaki 250cc en een Honda 250cc. Maar nu wil ik met kenteken off-road gaan rijden en misschien in de toekomst met dezelfde motor gaan smen :X Ik zat zelf aan een ktm of honda 450 te denken. Maar misschien is het verstandiger om 520/525 of 570 te gaan rijden :?
 
Laatst bewerkt:
Honda CR 500 :Y
Of natuurlijk Honda CRF450X
Een cr 500 is wel leuk :Y maar ik heb geen zin om elke keer dat zuigertje te vervangen :N en dit is toch wel nodig als je voor een 2 takt kiest dat heb ik met het crossen wel mee gemaakt |(
 
Ik zou een ktm of een yamaha nemen.
Van yamaha ken je later echt een hele mooie sm maken kijk maar op mijn website
ktm 520 ziet er ook dik uit
Greetz dennis
Yamaha trekt me niet zo. Zitten wel heel mooie sm tussen :Y Maar ik heb liever een ktm of honda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan