Wat is de toekomst?

Welk type heeft de toekomst?

  • Naked

    Stemmen: 25 41,0%
  • Custom

    Stemmen: 2 3,3%
  • Chopper (zelfbouw customs dus)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tour

    Stemmen: 6 9,8%
  • Sport

    Stemmen: 1 1,6%
  • Supersport

    Stemmen: 22 36,1%
  • OffRoad

    Stemmen: 2 3,3%
  • All-Road (whatever that may be?)

    Stemmen: 3 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    61

Tuckson

Kawasaki VN900 Custom Special
5 okt 2004
2.227
80
Woudenberg
In het BKing artikel werd gezegd dat "Nakeds de toekomst zijn".

Is dat zo? wat vindt jij? En natuurlijk waarom?
Ik denk zelf dat tourmodellen toch de toekomst zijn, vooral vanwege het comfort.
 
see for your self.
full

dit is toch veel mooier dan zo`n tupperware bak 8-)
 
Geloof niet zo in dat voorspellen :?
Mensen hebben gelukkig verschillende smaken dus denk ik dat alle categorieen voorlopig nog wel zullen blijven.
 
Denk dat voor alle modellen wel toekomst is, iedereen zijn eigen smaak en voorkeur.

[edit]
Te laat met mijn opmerking dus
[edit]

:^ dan maar zo :P
 
ik denk dat nakid de toekomst hebben overal controle 60 km wegen en nu al 230 autos op pad om ons te controleren en met een nakid ry je toch niet zo hard maar wel met veel fun
 
Als het zo doorgaat is er helemaal geen toekomst meer. Ik heb laatst zitten kijken naar een documantaire, waarin werd gesteld dat er nog maar voor 25 jaar fossiele brandstoffen zijn, en das fuckin kort.....

Dus ik vraag me af idd wat is de toekomst.
 
Als het zo doorgaat is er helemaal geen toekomst meer. Ik heb laatst zitten kijken naar een documantaire, waarin werd gesteld dat er nog maar voor 25 jaar fossiele brandstoffen zijn, en das fuckin kort.....

Dus ik vraag me af idd wat is de toekomst.
Dan lijkt het me beter dat we allemaal maar zo veel mogelijk gaan rijden nu. Dus je baan opzeggen en over 25 jaar dan maar weer gaan werken :9
 
Als het zo doorgaat is er helemaal geen toekomst meer. Ik heb laatst zitten kijken naar een documantaire, waarin werd gesteld dat er nog maar voor 25 jaar fossiele brandstoffen zijn, en das fuckin kort.....

Dus ik vraag me af idd wat is de toekomst.

Zoiets las ik laats ergens ook, best een eng idee.
Shell(kan ook een ander wezen) had dacht ik de rechten van een alternatieve brandstof opgekocht en vervolgens in de ijskast gezet :(
Face it diegene die een mileuvriendelijke brandstof ontwikkeld wordt toch wel koud gemaakt.
Olie wereldje kan zulke gasten wel missen als kiespijn.
 
ik denk dat voor-elk-wat-wils de toekomst heeft. Stel je voor dat ik gedwongen wordt een "naked" te nemen omdat dat de toekomst heeft. Of een custom dinges. Ik ben blij dat ik kan én mag kiezen. Er is geen beste.
 
Zoiets las ik laats ergens ook, best een eng idee.
Shell(kan ook een ander wezen) had dacht ik de rechten van een alternatieve brandstof opgekocht en vervolgens in de ijskast gezet :(
Face it diegene die een mileuvriendelijke brandstof ontwikkeld wordt toch wel koud gemaakt.
Olie wereldje kan zulke gasten wel missen als kiespijn.

Dat soort verhalen noemen ze volgens mij "urban legends" of "urban myths"?
 
Pfff, lekker vaag topic. Er is geen toekomst voor een bepaald type motor. Hoogstens een bepaalde mode periode. Pak bijvoorbeeld de auto als voorbeeld, de jeeps zijn erg in tegenwoordig. Veranderd allemaal.
 
Pfff, lekker vaag topic. Er is geen toekomst voor een bepaald type motor. Hoogstens een bepaalde mode periode. Pak bijvoorbeeld de auto als voorbeeld, de jeeps zijn erg in tegenwoordig. Veranderd allemaal.

Tsja... ik vond het dan ook een vage kreet in dat artikel.
 
Zoiets las ik laats ergens ook, best een eng idee.
Shell(kan ook een ander wezen) had dacht ik de rechten van een alternatieve brandstof opgekocht en vervolgens in de ijskast gezet :(
Face it diegene die een mileuvriendelijke brandstof ontwikkeld wordt toch wel koud gemaakt.
Olie wereldje kan zulke gasten wel missen als kiespijn.

De elsbett motor was een tijdje in het nieuws, loopt op plantaardige diesel, hoor je niks meer van.
Ik denk dat er tegen die tijd wel alternatieven zijn....

Alleen weet ik niet of dat ook voor de motoren gaat gelden.
Ik zie niet gauw zo'n brandstofcel op een motorfiets...

En de toekomst qua motor?

Dat bepalen we allemaal zelf wel *D

Ik ga ook niet in de telegraaf lezen wat er "In" en "UIT" is, kan ik ook al zelf bepalen..... ;)
 
Nog even en dan loopt er een fiets op water... hebben we zat !!!

BTW om op je vraag terug te komen..
Custum bikes.. iedereen wil toch een unieke fiets.. een die je op de dam zet bij wijze van, en waar dan niemand aan durft te komen.. want iedereen weet dat die van jou is...
 
ja maar de olie is al over 20 jaar op,die zon heeft nog wel even brandstof.

De eerste keer dat ik dat hoorde was in - geloof ik - 1978.
Inmiddels zijn we 27 jaar verder, is er veel meer olie verbruikt dan toen voorzien en het is nog steeds niet op. Daarentegen is de schatting van de voorraden nog steeds even hoog en roepen we nog steeds dat het in 20-25 jaar op is.......

[me]Billy gelooft die verhalen niet meer zo en wacht wel af[/me]
 
De eerste keer dat ik dat hoorde was in - geloof ik - 1978.
Inmiddels zijn we 27 jaar verder, is er veel meer olie verbruikt dan toen voorzien en het is nog steeds niet op. Daarentegen is de schatting van de voorraden nog steeds even hoog en roepen we nog steeds dat het in 20-25 jaar op is.......

[me]Billy gelooft die verhalen niet meer zo en wacht wel af[/me]


bel.gif


ff aan de bel trekken hier.....
juist dat afwachten gaat ons steeds meer geld kosten, alle kleine uitvinders zouden in deze moeten gaan samenspannen om tot een nieuwere vorm van motoraandrijving te komen...ideeen uitwisselen....
als er straks uit achterafschuurtjes het nieuwe-prototype-motor voor de gewone man
verschijnt, en NIET afhankelijk is van een olie-produkt....kijk dan gaan we weer hele zinnen zeggen....
afwachten tot olie op is....olie wordt duurder/naarmate schaarser....ineens komen ze met de waterstofmotor die al 20 jaar klaarstond en daar mag je dan weer meer voor gaan dokken vanwege de exclusieve techniek, en de prijzen gaan echt wel stijgen...als er geen vervuiling meer is om te belasten....
Banden worden ook van olieproducten gemaakt.....hoelang nog recyclen??...de bandenslijtage ligt letterlijk op straat...dus dat houdt ook een keer op...

Dus een nieuwe vorm wat betreft aandrijving en zonder afhankelijkheid van olieproducten op elk vlak......

Dat is pas toekomst... :+ ....

durf anders te denken......de geest van de mens zit 'vast'... we worden al geleefd..
 
(Afbeelding)

ff aan de bel trekken hier.....
juist dat afwachten gaat ons steeds meer geld kosten, alle kleine uitvinders zouden in deze moeten gaan samenspannen om tot een nieuwere vorm van motoraandrijving te komen...ideeen uitwisselen....
als er straks uit achterafschuurtjes het nieuwe-prototype-motor voor de gewone man
verschijnt, en NIET afhankelijk is van een olie-produkt....kijk dan gaan we weer hele zinnen zeggen....
afwachten tot olie op is....olie wordt duurder/naarmate schaarser....ineens komen ze met de waterstofmotor die al 20 jaar klaarstond en daar mag je dan weer meer voor gaan dokken vanwege de exclusieve techniek, en de prijzen gaan echt wel stijgen...als er geen vervuiling meer is om te belasten....
Banden worden ook van olieproducten gemaakt.....hoelang nog recyclen??...de bandenslijtage ligt letterlijk op straat...dus dat houdt ook een keer op...

Dus een nieuwe vorm wat betreft aandrijving en zonder afhankelijkheid van olieproducten op elk vlak......

Dat is pas toekomst... :+ ....

durf anders te denken......de geest van de mens zit 'vast'... we worden al geleefd..
ergste is dat ik het verleden week op tv heb gezien,de amerikanen kwamen ermee,ze vinden het gek zeker dat hun olie voorraad bijna op is,met die 1 op 1 trucks van ze en de prijs van 25 cent een liter,duh dan gaat het op he,wij betalen trouwens achterlijk veel hoor,in arabie is het geloof ik 10 cent een liter :(
ik ebn er echt van overtuigt dat het over 20 jaar op is,er komt ook steeds meer vraag,en het aanbod daald al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan