Mustang Sally
MF veteraan
Ik voel me niet aangesproken..
Kreeg een keer een waarschuwing dat ik teveel met klanten stond te kletsen en teveel tijd aan de klant besteed..(Vind het altijd leuk met klanten te praten en hun ervaringen te horen over hun motor. Als ze al hebben betaald of iets hebben besteld en het is rustig blijf vaak nog ff een tijdje kletsen)
Dat probleem ken ik ja. Ik kreeg bij Louis / Motozoom regelmatig op mijn klote dat ik teveel tijd aan een klant besteede. Maximaal 5 minuten per e-mail. Probeer maar eens binnen 5 minuten een zinnig en duidelijk een technisch verhaal uit te leggen.
Uiteindelijk dus een keer een klant die per e-mail het verschil tussen gore-tex en leren kleding vroeg, en die wilde weten wat hij dus het beste aan kon schaffen. Na een uitleg dat ik hem niets kon aanbevelen omdat ik niet op de hoogte was van zijn rijgedrag, tijden enz. heb ik de voor en nadelen van beide pakken uitgelegd. Daarna nog twee keer heen en weer gemaild met deze klant, koopt hij uiteindelijk én een leren pak, én een Gore-tex pak. Dat is dus effies meer dan FL3000.- in één keer bestellen. Meteen even de bestelling ingevoerd, en uitgeprint en aan mijn baas laten zien......
Het enigste wat hij zei was dat dit de enigste uitzondering was, en dat ik dat alsnog nooit meer moest doen, en gewoon door moest werken, want er stonden nog 100 mailtjes in de helpdesk....
Leuk detail was dat ik eigenlijk niets met de helpdesk te maken had, maar de systeem beheerder was......