wat is jouw droommotor

Ik heb mijn droomfiets :) Nu droom ik nog over een onbeperkte voorraad banden, benzine en vrije toegang tot vele circuits.
 
Een maand geleden was dit nog mijn droommotor.

vfr01.jpg

vfr02.jpg


Nu is het geen droom meer. Ik heb hem!
 
Kan er niks aan doen, een Duc! 748, 916, 996, 998, mag allemaal.

Maar goed, dat zit er nog niet in. Mijn SV blijft. ZZR moet ooit een andere 2-cilinder worden, en daarnaast dan nog een leuke Duc. Dan ben ik dus minstens 38 als ik dat kan betalen...
 
988R.. wat een geil ding is dat ;(
;( omdat het veel te duur is en dat waarschijnlijk ook zal blijven ;(
 
een hele vette harley...1340 evo blok flatfender spatborden, dragbarstuur, een flinke slof van een achterband...brede tank...forwardcontrol..van voren breed..nachtblauw gespoten..blablabla... :]
 
Ik ben de laatste tijd niet zo dromerig meer wat betreft motoren,maarre doe maar eens iets aparts....b.v een hajabushablok(beetje oppeppen) in een bimota,(sb6 uiterlijk)staat op de Motoport Den haagstand op de beurs alleen hier zit een gsxr1100 blok in waar ik niet zo kapot van bent.

Anders een M1 blok in een R1 frame......zal echt wel passen *D
 
Ik ben de laatste tijd niet zo dromerig meer wat betreft motoren,maarre doe maar eens iets aparts....b.v een hajabushablok(beetje oppeppen) in een bimota,(sb6 uiterlijk)staat op de Motoport Den haagstand op de beurs alleen hier zit een gsxr1100 blok in waar ik niet zo kapot van bent.

Anders een M1 blok in een R1 frame......zal echt wel passen *D

M1 blok in 998 frame? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan