wat is nu de beste keus

albino kid

MF'er
20 sep 2006
63
0
gelderland
Hoe zit het nu met de harleys als je gewoon gemiddeld op een mooie zondag of welke dag dan ook een beetje rijdt en per jaar +- 3 tot 4 duizend km rijdt.
Is een mooie shovel dan een goede optie of kom je dan toch uit op een evo of tw.
 
Ik weet het antwoord niet, maar beter koop jij mijn Honda en dan probeer ik wel wat HArleys voor je uit.

:P

nee, fatsoenlijk antwoord zal zo wel worden gepost.
 
Hoe zit het nu met de harleys als je gewoon gemiddeld op een mooie zondag of welke dag dan ook een beetje rijdt en per jaar +- 3 tot 4 duizend km rijdt.
Is een mooie shovel dan een goede optie of kom je dan toch uit op een evo of tw.

sleeers honda kopen.
 
Laatst bewerkt:
Poging.
Ik zou voor alle zekerheid minstens een Evo kopen...


het is me nou nog niet duidelijk hoeveel harleys je nou eigelijk hebt gehad?

ik bedoel, ik kan ook wel op het kantklos forum gaan vertellen welk merk klosjes je het beste kan gebruiken, en dat baseren op wat iedereen roept.
maar of dat nou echt een goed onderbouwd advies oplevert?
 
Niet zo gevoelig..
Geen 1.
En ik zou hier ook geen reactie op geven, ware het niet, dat het zo lang duurt voordat de eerste HD rijder zich zou melden met een serieus antwoord!
En ik wist dat jij nu met een reactie zou komen..grinnik!



het is me nou nog niet duidelijk hoeveel harleys je nou eigelijk hebt gehad?

ik bedoel, ik kan ook wel op het kantklos forum gaan vertellen welk merk klosjes je het beste kan gebruiken, en dat baseren op wat iedereen roept.
maar of dat nou echt een goed onderbouwd advies oplevert?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan