wat is nu de beste keus

Niet zo gevoelig..
Geen 1.
En ik zou hier ook geen reactie op geven, ware het niet, dat het zo lang duurt voordat de eerste HD rijder zich zou melden met een serieus antwoord!
En ik wist dat jij nu met een reactie zou komen..grinnik!



ik had al een serieuze reactie gegeven.
TS komt over als iemand die gewoon voor de lol ''eens een harley wilt proberen''
dan raad ik aan om het gewoon bij een moderne, eventueel japanse fiets te houden.

een oude had, (we praten over shovels van 25 tot 30 jaar oud en evos van een dikke 20 jaar oud) zijn fietsen waar je toch altijd wel wat moet sleutelen.

Niet omdat ze door harley gemaakt zijn, maar omdat het ouwe hokken zijn,
en als je een oud hok koopt dan sleutel je veel.

Ts wil voor zover ik het begrijp uit zijn vraag gewoon iets wat het altijd doet, en wat hij op een mooie zondag kan pakken voor een ritje en er verder niet naar om hoeft te kijken.


zo, nu heb ik met een heleboel woorden precies hetzelfde geschreven als mijn eerste antwoord.

tevreden?
 
ik blijf bij de shadow van sleeer.

*D
Ik ook !

Mocht je nog twijfelen:
"ik mocht zelfs door rijden op de Harley dag Breda!"

De binnenstad is dan afgesloten voor alleen Harleys, ze hadden bij de controle niet door dat het een honda was.
 
Ik ook !

Mocht je nog twijfelen:
"ik mocht zelfs door rijden op de Harley dag Breda!"

De binnenstad is dan afgesloten voor alleen Harleys, ze hadden bij de controle niet door dat het een honda was.


_O-


doet eens een foto dan?
misschien halen we hem nog over.
 
Ik ook !

Mocht je nog twijfelen:
"ik mocht zelfs door rijden op de Harley dag Breda!"

De binnenstad is dan afgesloten voor alleen Harleys, ze hadden bij de controle niet door dat het een honda was.

Tis zowiezo achterlijk dat dan alleen de Harley's naar binnen mogen, daarom ga ik daar dan ook niet heen. En ook omdat het gehalte patsers nogal hoog is op dat soort dagen. En daar krijg ik uitslag van.
 
Achterlijk is dat, nou in augustus hebben we in Den Haag de "Chinesuh choppah patsah daguh"
Je mag dan alleen het centrum in op een Senke 150, jinlun, Nanfang 175 of Hyosung Aquila..
En reken maar niet dat je met je Honda daar doorheen glipt..vergeet het maar..
Niet dat je dat zou willen, het patsergehalte is daar enorm..


Tis zowiezo achterlijk dat dan alleen de Harley's naar binnen mogen, daarom ga ik daar dan ook niet heen. En ook omdat het gehalte patsers nogal hoog is op dat soort dagen. En daar krijg ik uitslag van.
 
Laatst bewerkt:
Kwam vanmiddag met de auto wat motorrijders tegen.Ik had een aanhanger achter de Corolla vol met stoeptegels .Die moeten onder mijn te bouwen hondenren.Daarvoor moeten morgen 20 bamboes uitgegraven worden.Die krengen vormen wortels dat wil je niet weten.
Heel gedoe dus.Zeker daar ik ook nog een aanhanger moest organiseren op het allerlaatste moment.Gelukkig nog gelukt.
Dat weegt dus nog heel wat 150 stoeptegels.
En mijn 20 jaar oude corolla trekt dat gewoon he.Ongelofelijk degelijk zo'n ding.En goedkoop.

Maar die groep motorrijders lachten allemaal.Behalve die gast op die nieuwe TC Dyna.
Die keek zuur met zijn camouflagebroek en fighterhelm.

Ik zou dus een Jap kopen.Japrijders lachen en hebben nooit gevechtskleding aan.

Weet iemand waarom die zuur keek....met zijn broek...?
 
Laatst bewerkt:
Japrijders lachen en hebben nooit gevechtskleding aan.
je hebt gelijk, japrijdens zien er doorgaans ZEER stoer uit, kijk maar,


cigarLthrBiker1.jpg


;)
 
Krijg nou wat, er bestaan nog echte Chinese Chopperclubs in Europa ook!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan