Zelf ben ik ook op een zx6 begonnen. Ik vindt het een beetje overhyped gel*l dat het alleen maar verstandig is om op een oud traag hok te kunnen beginnen. Gewoon fietsje ff leren kennen en rijden met dat ding. Let er wel op dat als je hem om laat vallen dat de schade iets groter is.
Wat is wijsheid?
Antwoord - De zoekfunctie gebruiken.
gs 500 heeft geen krassen op de kappen snap ik ,die zitten er niet op maar wel op je tank en op je frame zitten krassen,dus conclusie niet remmen gewoon gassssssssssssssssssssssssssJe rijdt met je mooie 600 CC supersport maar door gebrek aan ervaring rem je jezelf onderuit!!
Jas, helm, broek, kappen, steuntjes,pookjes, stuur, spiegels, uitlaat, deksels
Alles zit onder de krassen!!!
Je rijdt op een GS 500 maar door gebrek aan ervaring rem je jezelf onderuit!!
Jas, helm, broek,steuntjes,pookjes, stuur, spiegels, uitlaat, deksels
Alles zit onder de krassen!!! Behalve je kappen!!
Als je wilt gaan rijden ga dan rijden op een fiets waar je vertrouwen in hebt, dan maakt het echt niet uit hoeveel CC je hebt. En controle van de rechterhand is belangrijk (bij alle motoren)
Veel plezier!!
wat is er mis met 400CC? Betaalbaar, mooi en eigenlijk alleen op het circuit op het rechte stuk kom je vermogen te kort. Als je gaat scheuren met R1's ofzo dan moet je wat meer schakelen maar je houd ze echt wel bij!
Behalve als het 230+ gaat ofzo maar dan ga ik liever keihard over een dijk scheuren...
een 500cc lesmotor is wel even heel wat anders dan een 600cc supersport. lijkt een klein verschil.. maar is eigenlijk niet te vergelijken.
tja. als jij rustig aan doet moet het kunnen. maar het is zo verrekte lastig om jezelf te beheersen op zo'n ding (althands. dat heb ik dan)
De mensen die zeggen je rijd je dood op een 600, zullen vast geen motorrijder wezen, of heb ik het mis.
Pfff nou errrug behulpzaam hoor dankuwel meneer.
Zit toch zeker een kern van waarheid in, denk dat ik je met laatste ritje redelijk bij hield, in de bochten iets minder, ennuh dat beetje pakte in dan terug op t rechte gedeelte... 400cc vs 600cc
nou. ik rij toch echt op een R6 rond. ik noem mezelf ook motorrijder. en ik zou sommige mensen toch echt afraden om maar meteen op een 600cc supersport te starten.De mensen die zeggen je rijd je dood op een 600, zullen vast geen motorrijder wezen, of heb ik het mis.
nou. ik rij toch echt op een R6 rond. ik noem mezelf ook motorrijder. en ik zou sommige mensen toch echt afraden om maar meteen op een 600cc supersport te starten.