Wat kost jouw verzekering?

€ 118, per jaar voor WA-beperkt casco bij de Europeesche. Ik heb 19 schadevrije jaren.
 
Husky TE 570 => WA + beperkt casco:
rond de 275 euro per jaar met 0 schadevrije jaren (geloof ik), met 1000 euro verzekert aan kleding en opzittendenverzekering. Zonder SCM-goedgekeurd alarm.
Bij ZLM

Gsx-r 600 uit 2001 => All-risks:
Rond de 1300 euro per jaar, met 1000 euro aan kleding (geloof ik zoiets) en 1500 euro aan extra spullen en ook opzittendenverzekering. Met SCM-goedgekeurd alarm.
Bij Unive
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt ik dan keihard genaait bij univé :o

19 jaar oud, WA verzekering,suzuki gs500 25 kw uit 1994 voor 18 euro per maand.

scheeld 10 euro per maand :?

Valt mee, ik betaal 12 euro per maand (KNMV)

19jaar Gs500 25kw en 0 schadevrije jaren
 
Mwah is maar 6 euro maar wel 50% er bovenop bij hem en het kan nog gemakkelijk goedkoper.
 
WA+ (bep. casco), rechtsbijstand en opzittenden verz. -> 280 p/jr (1jr schadevrij) voor me '98 zx6r met ingevulde dagwaarde van 5000 ('k ben 20jr)
 
bandit: WA plus bep. casco iets van 18 euro
TL: WA plus bep. casco 28 euro
 
28 euro per maand, voor mijn VTR1000F, all-risk, geen eigen risico en accesoires meeverzekerd. Heb wel max. no claim-korting.

En 4 euro per maand voor mijn cb550f uit 1976 :)

Trouwens, misschien nog een tip. Mijn verzekering (Unive) kent geen winterstop. Ik heb als premievervaldatum 1 november. Per premievervaldatum mag je altijd terug in verzekering (dus van all-risk naar WA).
En aangezien ik in de winter niet rij, zet ik de motor altijd vanaf 1 november in de WA voor een paar euro's per maand.
Je kunt op elk moment weer overstappen naar een "hogere" (all-risk) verzekering.
Dus als het mooi weer wordt en weer ga rijden, bel ik even en vanaf dat moment is hij weer all-risk verzekerd. Op die manier heb ik mijn eigen winterstop ingebouwd :)
 
beestje is 5 jaar oud.. zou ongeveer 80!!! euro per maand goedkoper uit zijn als ik WA (+) zou kiezen. en kan dat zomaar, overstappen van all-risk naar wa? Wel bij dezelfde verzekeraar

[me]Svijf heeft zo een dure les betaald. Tenzij je geld hebt om hem op te lappen bij schade, gewoon all-risk verzekeren.
[/me]

Geloof dat wij voor de zx-6 '02 iets van 47 p/m betalen. Allrisk.
Jaar of 5 schadevrij. 75% trede 19. Is incl. opzittende verz.
Bij ASR geloof ik. Verzekeraar is weer eens gefuseerd :?
Was de Amersfoortse, toen Amev en nu Fortis ARS geloof ik :?
 
Voor de R1150R, 2002, WA+, winterstop, bij Unigarant 180,- per jaar.
Voor de XJ600N, 1994, WA, bij Winterthur 40,- per jaar.
Ben inmiddels 32 en hoogste trede no-claim.

Voor auto, Corolla 1600, 2000, WA volledig casco, bij Unigarant 420.- per jaar.

En voor zo'n kl*te scootertje mag ik 65 Euro neertellen. :(

We hebben ook een ongevallen verzekering voor ik dacht 60,- per jaar.
Deze is verekte handig... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb via de europeesche verzekering,een 6 wielenplan,waarmee mijn schadevrije jaren van de auto (3) mee wordt genomen naar de motor..en betaal voor mn 99'er zx6r All Risk 50 euro per maand..
 
Terug
Bovenaan Onderaan