wat levert deze cbr900rr nog op?

lynx84

MF veteraan
8 nov 2008
2.439
11
Zuid Holland
Beste mensen

Ik heb van een maatje een zelfbouw cbr900rr uit 93 te leen. Nu rijdt ik er alweer zo n 7000km met plezier op en hij wil m wegdoen. Nu wil ik van jullie graag weten wat dit beessie nog moet opleveren. Ik vindt m namelijk wel mooi en heb er wat uiterlijke plannen mee. Nadeel is dat ik de kilometerstand niet weet maar hij verbruikt iig geen olie en rijdt goed. Hij is volgens mij al een beetje bekend onder jullie.
Wat ik ervan weet:

akrapovic van voor tot achter
SC28blok
Stuurdemper
Grotere tank
Racekuip
Betere remmen
superbikespiegels

Nadeel:

de koplamp, is deze in de huidige kap aan te passen voor een andere die streetlegal is, of moet ik echt een ander kappenset hebben? Ik heb nu alleen dimlicht en zeer klein, zie foto en dat is bagger en er zit tevens een scheur in het glas. En hoe?(projectie of andere koplamp plaatsen, achter de kuip zelf is leeg dus genoeg ruimte)
Bandje achter moet gedaan worden
Waarschijnlijk ketting
Heeft her en der wat steenslag en kleine krasjes

Ik wil dus een prijsindicatie weten voor mezelf als ik alles zelf zal doen én voor als die zo verkocht wordt aan iemand.

Please kunnen jullie mij helpen?
GetAttachmentfoto.jpg
GetAttachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
begin maar met al die stickers er af te fohnen. waarom staat er in hemelsnaam een leeuw van aprilia op :?
dan zou het een basis voor een streetfighter kunnen zijn.
ik zou er nog geen 1500 euro voor geven.
 
Tjaa, wat de gek er voor geeft of de prijs in losse onderdelen maal 0,75.

Dit ding is zoiets 'persoonlijks'.
Zo vind ik persoonlijk dat het net lijkt of dit kraam uit zo'n chocolade verrassingsei gekomen is. :N
Iemand anders zou het wellicht helemaal te gek vinden. :/
 
Volgens mij kun je beter eerst wat geld investeren om er iets echt moois van te maken voordat je 'em zou willen verkopen!

Leuke paint ofzo?
 
Ach als je wilt rijden toch. Zonder koplamp ben je streetlegal tot de straat verlichting aan gaat. Knipperlichten zijn ook niet verplicht, maar dan moet je met je handen aangeven waar je heen wilt gaan. Remlicht is wel verplicht. Het gaat eigenlijk allemaal om je eigen veiligheid.
Zelf zou ik me aan het uiterlijk niet storen, als de prijs gunstig is en hij rijdt verder heerlijk, wat maakt het je dan uit hoe je er uit ziet. Maar daar ben ik redelijk uniek in heb ik al wel begrepen ;) Niet dat ik niet graag een mooie motor wil hoor!

Het vervelende is dat het een vriend van je is, die wil je ook een eerlijk bedrag geven.
 
5 volle kratjes bier en 15 euro

misschien drinkt TS geen bier.

mijn bod: 5 kratjes bier of cola/sinas/7-up
flesje whiskey/wodka/rum
eventueel pakje sigaretten erbij
en het vlees voor 2 man voor een BBQ.

elke week een kickje voor een topic naar keuze
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt hem persoonlijk als eerste motor wel mooi (als ik met die stickers klaar ben want wil er zelf ook wel reclame op maar
Dan mooier en netter alleen wat denken jullie van die lamp? Ik wil die kuip houden alleen een duidelijke lamp erin plaatsen. Is dit mogelijk?

Ik denk dat hij zich wezenloos schrikt als hij de lage prijzen hoort en me nog net niet neerschiet haha!
 
Met die blade was iets volgens mij. Wat weet ik niet precies, maar hij is hier op het forum volgens mij weleens voorbij gekomen...
 
Waarom zo weinig, alleen de accessoires zijn al meer waard toch?!


Dat ze veel meer hebben gekost moge duidelijk zijn.

Maar ze brengen niets meer op dan een standaard fiets. Zeker niet bij een fiets van deze leeftijd.
 
eer;ijk gezegd een beetje absurd lage bedragen wat hier genoemd word.. voor 600,- wil ik hem er nog wel bij hebben..

Ga eens met je maatje om de tafel zitten en vraag wat hij er voor wilt hebben en wat JIJ hem waard vind.. Moet al gek gaan als je er dan samen niet uit komt lijkt me..
 
Kijk ik denk dat hij een miskoop heeft gedaan door er iets van 2500(dacht ik ) ervoor te betalen een jaar geleden. Ik wil hem wel een schappelijk bedrag geven ervoor maar als ik lees wat sommigen denken wat ie waard is wil ik geen dief van mn eigen portemonnee worden. Toch kom ik even terug op de verlichting. Wat denken jullie? Wilt ieMand voor mij een linkje in het fireblade topic zetten want zit op Inet via mn telefoon
 
tuurlijk kun je een lamp inbouwen. op zich moet dat geen halszaak zijn.
de ruimte is bepalend, maar dan zul je wel zelf een stevige metalen beugel moeten maken voor de bevestiging. ik zou de fiets schatten, als hij lekker rijdt idd, op zo;n 1250 euro.
hij is wel echt gedateerd.
suc6 ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan