Wat nou stinger, dit is veel beter !!!

Alsof een beetje rotflik niet door heeft dat een blaadje niet aan je fiets hoort te blijven plakken als je harder dan 20 rijdt.

Achter je kenteken zit geen/weinig wind en als er een vochtig blaadje opwaaid blijft die plakken. Door turbulentie word er wind tegen het kentekenplaat geblazen. (Word meegezogen) heeft hetzelfde effect als je bv een baksteen in water laat vallen.

anders zou die ook niet opkunnen waaien ;)

heb je hem door :P
 
Zoals in de brommer/scootertijd (al is dat pas een paar jaar geleden ;) ) :P (en veel van mijn leeftijd doen dat nog)

Ik rijdt al een hele tijd met een zelfgemaakt brommerplaatje op m\'n brommer, best wel veel politie tegengekopen (30cm langs een motoragent gereden en ook wel politie achter me gehad).
Heb m\'n brommer wel netjes verzekerd enz maar ben plaatje kwijtgeraakt en nieuwe krijgen is makkeijker gezegd dan gedaan.

Maar een mooi gepoetste motor met een onleesbaar plaatje zullen ze wel niet pikken denk ik, en dat blaadje op je nummerbord plakken is ook wel onlogisch.
 
Achter je kenteken zit geen/weinig wind en als er een vochtig blaadje opwaaid blijft die plakken. Door turbulentie word er wind tegen het kentekenplaat geblazen. (Word meegezogen) heeft hetzelfde effect als je bv een baksteen in water laat vallen.

anders zou die ook niet opkunnen waaien ;)

heb je hem door :P


Daar zit wel wat in, en als je het blaadje eraf haalt dan scheurt ie helemaal kapot omdat ie toch met lijm vast zat en wat dan; eeeuuh.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan