Wat nu ?

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.847
32
Belgie (Gent)
Zoals sommigen wel weten heb ik op het moment geen motor meer ( http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4569 ), maar ik wil daar wel iets aan doen.
Het hangt er natuurlijk nog vanaf hoe de verzekering uitdraait -anders vind ik een andere heel recente kopen weggesmeten geld, het blijft nu ook niet op mijn rug groeien- maar laten we stellen dat ik erin slaag om het geen weggesmeten geld te vinden. Ik wil dus opnieuw rijden, liefst comfortabel sportief woon-werk doorrijdend verkeer. Mijn T-cat vond (verleden tijd ;( ) ik dus de ideale motor.

Nu staan dus de volgende opties open:
- T-cat laten herstellen
- T-cat ombouwen naar streetfighter
- andere T-cat kopen
- Ducati 748 2e hands
- Ducati 750
- Thunderace
- ...

vul maar aan als je wil.
 

Raul

Die hard MF'er
5 jun 2001
840
1
46
Nieuw-Vennep
www.quickzilver.nl
Op woensdag 27 maart 2002 17:33 schreef B2 het volgende:
Zoals sommigen wel weten heb ik op het moment geen motor meer ( http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4569 ), maar ik wil daar wel iets aan doen.
Het hangt er natuurlijk nog vanaf hoe de verzekering uitdraait -anders vind ik een andere heel recente kopen weggesmeten geld, het blijft nu ook niet op mijn rug groeien- maar laten we stellen dat ik erin slaag om het geen weggesmeten geld te vinden. Ik wil dus opnieuw rijden, liefst comfortabel sportief woon-werk doorrijdend verkeer. Mijn T-cat vond (verleden tijd ;( ) ik dus de ideale motor.

Nu staan dus de volgende opties open:
- T-cat laten herstellen
- T-cat ombouwen naar streetfighter
- andere T-cat kopen
-Ducati 748 2e hands (zeker niet)

- Thunderace :}
- ...

vul maar aan als je wil.
 

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.847
32
Belgie (Gent)
Ik vrees dat de Thunderace wat zwaar en lomp stuurt in vergelijking met mijn T-Cat...en gaat die geen olie verbruiken ?
 

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
44
Vught
ThunderAce...

Zo mooi, en als je ook ww rijdt, lijkt me dit perfecto.. Maar uhm, ga lekker proefrijden man! Da's nog leuk ook!!

Greetzzr
 

Fast Bazzz

Die hard MF'er
1 mrt 2002
816
0
Helmond
Tja, dan een wat oudere VFR?

Ik hoor en lees zoveel positieve dingen, ze verbruiken alleen nogal wat geloof ik. (zelfs de nieuwe V-TEC)
 

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.847
32
Belgie (Gent)
Ik vrees dat de Thunderace wat zwaar en lomp stuurt in vergelijking met mijn T-Cat...en gaat die geen olie verbruiken ?
sorry voor de 2e keer te vragen, maar mijn gedachten beginnen nu wel serieus de Ace kant op te gaan.
dus, is hij niet te zwaar, kan je er ook in de Ardennen mee uit de voeten (ik vind bijv. de blackbird veel te lomp om goed te sturen, en eigenlijk doe ik dat wel graag, zo rijd ik steeds binnendoor langs allerlei kornkelige weggetjes naar mijn werk).
Ben zelf nl. klein en licht (169 cm voor 57 kg).
 

PeeJay

MF veteraan
Donateur
13 aug 2001
8.858
6
39
Onder een steen
Als de T-cat voor jou de ideale motor was, dan zoek je toch weer een andere?

Anders lijkt mij de Ace ook wel een aardige. Maar redelijk zwaar dacht ik.
 

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
97.246
14
Vlakbij Utrecht
Waarom geen Fazer? Goedkoop en bijna hetzelfde blok als de Cat. Alleen qua uiterlijk is het natuurlijk wel ff wat anders... ;)
 

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.847
32
Belgie (Gent)
Jij vind de VFR duur, maar een 748 niet..? :?
Enne, een R6 is wel sportief en een 748 niet...?
U=vaag...
Je hebt helemaal gelijk, want ik drukte me niet duidelijk uit.

VFR vind ik te duur voor hetgeen je krijgt. En ik vind hem ook nogal zwaar en niet sportief genoeg.

En toen ik dat schreef van te extreem sportief ivm R6 GSXR600 wist ik dat het niet klopte ivm de 748.

Het komt eropneer dat een duc mijn droom is -qua uiterlijk- en dat ik er het geld voor een R6 of GSXR niet voor over heb. Als ik supersportief wil rijden met alle ongemakken erbij, moet het op een duc zijn.

Is het zo wat duidelijker ?