Wat staat mij te wachten?

ErWiNnEr

MF veteraan
26 aug 2003
5.414
0
Zuidwolde
nou ik heb het voor elkaar hoor :N B| werd vanochtend gebeld door mn pa, er lag een bekeuring op de mat :N geflitst met 31 te hard binnen de bebouwde kom.. wordt voorkomen :(

Mijn situatie is de volgende:

ik ben in juni gepakt met 50km/h te hard buiten de bebouwde kom, rijbewijs een week kwijt, met gevolg dat nu onder recidive val neem ik aan.

Nu wil ik graag weten wat mij te wachten staat, ik zal wel zitten op de blaren daar doe ik niet moeilijk over, mijn eigen stomme schuld. -O-

Erwin
 
nou ik heb het voor elkaar hoor :N B| werd vanochtend gebeld door mn pa, er lag een bekeuring op de mat :N geflitst met 31 te hard binnen de bebouwde kom.. wordt voorkomen :(

Mijn situatie is de volgende:

ik ben in juni gepakt met 50km/h te hard buiten de bebouwde kom, rijbewijs een week kwijt, met gevolg dat nu onder recidive val neem ik aan.

Nu wil ik graag weten wat mij te wachten staat, ik zal wel zitten op de blaren daar doe ik niet moeilijk over, mijn eigen stomme schuld. -O-

Erwin

Dat is geluk hebben dat we de wintermaanden in gaan *O*


Nee maar dit is wel zuur, maar je zal hem hierbij toch geen 4 maanden kwijt zijn lijkt me?? Of rekenen ze wel zo streng als je hem al eerder kwijt geweest bent?

Succes in ieder geval en koop een extra stoelkussen voor je blaren ;)
 
Dat is geluk hebben dat we de wintermaanden in gaan *O*


Nee maar dit is wel zuur, maar je zal hem hierbij toch geen 4 maanden kwijt zijn lijkt me?? Of rekenen ze wel zo streng als je hem al eerder kwijt geweest bent?

Succes in ieder geval en koop een extra stoelkussen voor je blaren ;)
Dan het liefst 4 maand in de winter, maar gaat vast een tijd overheen voordat ik moet voorkomen.
 
Ga naar flitsservice.nl en stel de vraag daar op het forum. Weet je gelijk wat je er nog tegen kunt ondernemen.....
 
nou ik heb het voor elkaar hoor :N B| werd vanochtend gebeld door mn pa, er lag een bekeuring op de mat :N geflitst met 31 te hard binnen de bebouwde kom.. wordt voorkomen :(

Mijn situatie is de volgende:

ik ben in juni gepakt met 50km/h te hard buiten de bebouwde kom, rijbewijs een week kwijt, met gevolg dat nu onder recidive val neem ik aan.

Nu wil ik graag weten wat mij te wachten staat, ik zal wel zitten op de blaren daar doe ik niet moeilijk over, mijn eigen stomme schuld. -O-

Erwin
Staar er geen transactievoorstel in je post van CJIB :? Iets van te betalen al je spaarcentjes binnen 2 weken anders voorkomen :?
 
nou ik heb het voor elkaar hoor :N B| werd vanochtend gebeld door mn pa, er lag een bekeuring op de mat :N geflitst met 31 te hard binnen de bebouwde kom.. wordt voorkomen :(

Mijn situatie is de volgende:

ik ben in juni gepakt met 50km/h te hard buiten de bebouwde kom, rijbewijs een week kwijt, met gevolg dat nu onder recidive val neem ik aan.

Nu wil ik graag weten wat mij te wachten staat, ik zal wel zitten op de blaren daar doe ik niet moeilijk over, mijn eigen stomme schuld. -O-

Erwin


Ik denk een week, zoniet langer géén sex ;(


( thuis natuurlijk ) :+
 
maar je bent geflitst toch...wie zegt dat jij het was O-)
Ja verdomd, dat is waar. Daar is een voorbeeld van te vinden op het forum!
Gewoon niet toegeven dat jij het was ("dat kan ik me niet meer herinneren edelachtbare", dat mogen politici ook).. de boete krijg je gewoon, maar met je RBW kunnen ze niks doen :)

Hier, dit verhaal: Vanochtend voor gekomen voor 47 km te hard
 
Laatst bewerkt:
kijk op flitspaal.net daar kan je standaard bezwaarbrieven downloaden waarmee je ze het zo lastig maakt dat ze de boete 9 van de 10x intrekken.

of dat ook zo gaat als je al een keer je rijbewijs kwijt bent geraakt...
 
kijk op flitspaal.net daar kan je standaard bezwaarbrieven downloaden waarmee je ze het zo lastig maakt dat ze de boete 9 van de 10x intrekken.

die lui zijn ook niet van gisteren hoor.

ik zeg: ga maar alvast bukken. ;)
 
Laatst bewerkt:
kijk op flitspaal.net daar kan je standaard bezwaarbrieven downloaden waarmee je ze het zo lastig maakt dat ze de boete 9 van de 10x intrekken.

of dat ook zo gaat als je al een keer je rijbewijs kwijt bent geraakt...

Die lezen de eerste 2 zinnen en sturen dan een standaard brief terug dat je toch kunt dokken :+
 
jij had toen toch helemaal niet gereden? zondebok achterhalen wie er toen gereden had en hem/haar laten betalen :j
Ja die is goed, en dan heeft die andere persoon ook gelijk een aantekening in zijn dossier met 30 km te hard BINNEN de bebouwde kom, gekke henkie.
 
nou ik heb het voor elkaar hoor :N B| werd vanochtend gebeld door mn pa, er lag een bekeuring op de mat :N geflitst met 31 te hard binnen de bebouwde kom.. wordt voorkomen :(

Mijn situatie is de volgende:

ik ben in juni gepakt met 50km/h te hard buiten de bebouwde kom, rijbewijs een week kwijt, met gevolg dat nu onder recidive val neem ik aan.

Nu wil ik graag weten wat mij te wachten staat, ik zal wel zitten op de blaren daar doe ik niet moeilijk over, mijn eigen stomme schuld. -O-

Erwin

niks ah handje, gewoon glashard ontkennen dat jij op dat moment op de motor zat.
dat je broer, zus, pa, ma, buurman, vriend van de vriend van de zus van je nicht van de neef van de oom van je tante jouw motor wellicht heeft meegenomen, dat je t allemaal wel best vind.

want je zou immers toch gek zijn om zo hard te rijden, omdat je weet dat er een zware straf op staat na jouw eerdere overtreding en dat je je leven hebt gebeterd.

dus betalen die boete omdat ie eenmaal op je motor is gevallen ( net de jackpot, maar dan anders)

succes trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
nou ik heb het voor elkaar hoor :N B| werd vanochtend gebeld door mn pa, er lag een bekeuring op de mat :N geflitst met 31 te hard binnen de bebouwde kom.. wordt voorkomen :(

Mijn situatie is de volgende:

ik ben in juni gepakt met 50km/h te hard buiten de bebouwde kom, rijbewijs een week kwijt, met gevolg dat nu onder recidive val neem ik aan.

Nu wil ik graag weten wat mij te wachten staat, ik zal wel zitten op de blaren daar doe ik niet moeilijk over, mijn eigen stomme schuld. -O-

Erwin
leen een motorpak al;s je naar de rechtbank gaat, de rechter heeft een heel erg mooi plaatje van jou overtreding, schiet in de lach als je die foto ziet en..

beloof plechtig dat je de motor nooit meer zal uitlenen.

als kentekenplaatopjenaamhouder zal je moeten betalen, maar uitzoeken wie er op reed is niet jou taak en je hoeft je broer niet te verraden.
 
jij had toen toch helemaal niet gereden? zondebok achterhalen wie er toen gereden had en hem/haar laten betalen :j
:N aantoonbaar liegen in de rechtzaal.. dat is echt verstandig...
Vergeten is hier het sleutelwoord. Het is niet voor niets dat politici van alles en nogwat zijn vergeten bij parlementaire enquettes e.d.
Je bereikt hetzelfde, maar je leugentje is een stuk kleiner.
 
Terug
Bovenaan Onderaan