wat vinden jullie van mijn suzuki gs850 bobber/ratbike

buffel2004

MF'er
15 mei 2010
146
1
den bosch
hallo iedereen,

wat vinden jullie van mijn bijna afgerond projectje een suzuki gs850 bobber / ratbike uit 1979.

2nlxr0z.jpg
~[/img]


35m2kue.jpg
~[/img]


2416vzl.jpg
~[/img]
 
kvind ratbikes wel gaaf, heb zelf een gs1000 welke er aardig rattig uitziet.
maar de schedel vind ik helemaal niets.... :N

why a skull? what reason...?

greetz kroezanne
 
Ik vind hem echt oer lelijk. Ik snap niet waarom je je motor zo zou toetakelen.

Als je zelf dingen zou hebben gemaakt, zoals een custom frame om dat blok heen, en een mooie tank die goed past, dan zou het nog wat zijn. Maar dit is gewoon een willekeurige mix van niet passende onderdelen.

Als je mijn mening niet leuk vindt mag je er overheen lezen ;)
 
Ik vind hem echt oer lelijk. Ik snap niet waarom je je motor zo zou toetakelen.

Als je zelf dingen zou hebben gemaakt, zoals een custom frame om dat blok heen, en een mooie tank die goed past, dan zou het nog wat zijn. Maar dit is gewoon een willekeurige mix van niet passende onderdelen.

Als je mijn mening niet leuk vindt mag je er overheen lezen ;)

Tja das wat jij vind ik hoef er niet overheen te lezen kan wel wat hebben.
 
Zomaar random dingen erop plonken maakt het nog geen bobber/(b)ratstyle
Mischien wat hakken en zagen, wat buizen erop lassen en nog eens proberen?
Oh en die enge mustang style tank.. gelijk bij het oud vuil rossen. Die vindt ik toch wel zo lelijk.
 
Ik begrijp je bedoeling maar je bent er nog niet. Grootste storing is de tank, die ligt echt op het toch al niet mooie frame. Doe daar iets aan en je hebt een ander uiterlijk.
 
En dat zadel kan ook echt niet. Daar zou ik een zweefzadel of zo op maken.
Schedeltje vink een beetje kinderachtig
 
Ik vind hem wel tof eigenlijk. Niet helemaal mijn smaak, maar wel een mooi karakter. De tips die hierboven worden gegeven zouden m.i. daar afbreuk aan doen. Hoe rijdt ie?
 
Ik zou zelf niet zo'n motor maken, maar ik vind het wel een geinig ding.
Een keer wat anders!
Iedereen op die racers is maar saai...

Waar heb je die uitlaat weg?
Is ie nieuw?
 
Hier kun je een mooie Bobber van maken,maar dan moet je nog wel even met de slijptol en het lasapparaat aan de gang.
Ziet eruit als veels te vlug inelkaar geknald...

Mooi uitlaatje dah wel.

:W
 
A: zadel te dik en te groot
B: verkeerde tank
C: voorvork meer kantelen

idee 1 : fabriceer zelf een kleiner zadel.(kost geen drol)
idee 2 : langwerpige smalle cq platte tank maken van alu ( alleen lassen is lastig)
idee 3 : kroonplaten (zijn zo duur niet)

verder leuk opweg
 
Tja, in iedergeval de schedel eraf, andere tank die mooi past en die idiote tas eraf.
Verder kan ie wel.
 
zijn dat kogelgat stickers :D? Ik zou in ieder geval die tweezitsbank vervangen door een klein zitje en een tank kopen die past bij de lijn van de motor.

wat ik met de schedel zou doen spreekt natuurlijk voor zich :P
 
Ik verbaas me er echt over dat mensen dit mooi vinden, met alle respect voor jullie smaak.
Jullie smaakt zuigt behoorlijk hard.
 
Bijzonder, dat is het op z'n minst. Een verdere beoordeling in relatie tot mijn smaak laat ik om veiligheidsredenen achterwege.......

Maar waar ga je je kentekenplaat laten, want zonder rondrijden gaat toch echt problemen opleveren...
En is de tank niet onpraktisch, want een dergelijke motor met zo'n kleine tank tast de actiradius behoorlijk aan..

Maar succes met de verdere werkzaamheden aan je vervoersmiddel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan