Wat voor connector?

pegaso-rider

MF veteraan
6 aug 2011
1.051
12
Fryslân
Het gaat om een Aprilia Pegaso 650 uit 2000.

De aansluiting (female) vanuit mijn dynamo is verrot. De (male) aansluiting aan de zijde van de spanningsregelaar ziet er uit als op de bijgevoegde foto. Weet iemand wat de naam is van deze stekkers en... (hoop doet leven) waar deze te koop zijn. Ik probeer de tijdperk van kroonsteentjes achter mij te laten.

IMG_0244.jpg
 
Ik heb geen idee hoe deze stekkertjes heten... Maar als je ze niet kan vinden zet je er toch een compleet nieuwe stekkerverbinding tussen of misschien nog wel beter.... Soldeer die verbinding gewoon netjes.

Op DEZE website zijn veel stekkertjes te vinden.
 
deze misschien
 
soldeer-sleeves gebruiken, heb je in de toekomst ook geen last van verbrande connectoren met alle gevolgen van dien
Ik heb geen idee hoe deze stekkertjes heten... Maar als je ze niet kan vinden zet je er toch een compleet nieuwe stekkerverbinding tussen of misschien nog wel beter.... Soldeer die verbinding gewoon netjes.

Op DEZE website zijn veel stekkertjes te vinden.
Dank voor de tip. Ik had gehoopt het origineel te vinden. Anders moet ik aan beide zijden een nieuwe stekker zetten. Maar waarschijnlijk gaat het zoiets wel worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan