Wat voor pak???

Probiker Sportscombi R (zwart/rood rundleder )
Snelle look in combinatie met hoge graad van veiligheid
• Topkwaliteit rundleder, minimaal 1,2 mm dik
• netvoering
• dubbel leder aan de schouder, elleboog en knie
• Uitneembare CE protectoren in de schouder, elleboog en knie
• Uitneembare foam-rugprotector (evt. vervangbaar door proSafe EC gekeurde rugprotector)
• Protectorzakken op de heup
• 3M Scotchlite® reflecterende inzetjes
• optimale bewegingsvrijheid door lederstretch aan de elleboog, bovenkant broek de knie
• Kuit voorzien van ritssluiting en stretch
• Stretchstof aan de binnenkant van de knie voor nog meer zitcomfort* Damesmaten: 38 t/m 42
• Herenmaten: 48 / 60
• Kleur: zwart / rood


kost 330 euro, erg weinig dus.
kan volgens mij ook niet echt wat zijn?
wat jullie?

5687

 
Mijn pak is bij Safe vandaan, koop ik normaal nooit wat, behalve als het in de aanbieding is.... het was de laatste Dainese in de kleurstelling zw/rd/wit, van 2100 voor 1600 gulden. Zit mij als gegoten, zeker als je er twee vakanties naar italie/spanje op hebt zitten. :]

Ik zou inderdaad ook weer voor een combi gaan, is echt veel relaxter. Trekt makkelijker aan/uit en is perfect voor het betere terrasjeswerk. En het circuit mag je er ook wel mee op. Voor de regen heb je alleen een regenoverall nodig, maar geef toe, hoe vaak rij je in de regen?

Alleen de kleurstelling, lastig. Door dat rood ben ik bijna verplicht weer een fiets te nemen met rood erin, al zijn het alleen maar de stickers. Niet ideaal dus, maar het staat wel het gaafst. Op m'n rug zit ook een heel groot wit vlak wat gelijk het dainese logo vormt, maar of automobilisten je daar nu beter door zien... meestal kom je ze toch van voren tegen :j
 
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:09 schreef Jasper Grootveld een heel verhaal over Probiker Sportscombi R :
Ik kan me niet voorstellen dat het echt slecht kan zijn. Als het 330 euro voor de hele combi is, is het idd goedkoop. Als het lekker zit en het ziet er verder goed uit, waarom niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan