Wat werkt met Sena (smh5)?

Rdkraker

MF'er
12 okt 2014
151
2
Bergen noord Holland
Ik heb zelf een sena SMH5. Af en toe een passagier mee, meestal een van mn dochters. Heb eigenlijk geen zin om voor 100+ eu een andere sena set te kopen voor die paar keer dat ze meegaan. Maar duimpjes en schreeuwen is ook niet alles :)

Zijn er goedkopere setjes die ook samen willen werken met sena? Weet dat sena nu Universal Interom Protocol ondersteunt, maar ik vrees dat t ook weer de duurdere sets zijn die dat ook ondersteunen. Iemand een goedkope tip?
 
Een van de aliexpress setjes die via Bluetooth verbinden zullen ook wel werken. Alleen het opzetten van de verbinding zal even wat moeite kosten, daarna werken ze wel prima.
 
De meeste recente communicatie gevalletjes kunnen ook merkvreemd verbinden. De SMH5 kon dat niet. Maar je kunt de firmware van een SMH5 vrij makkelijk updaten. Je zou op de site van Sena kunnen kijken of vreemdgaan dan wel ondersteund wordt.
 
De meeste recente communicatie gevalletjes kunnen ook merkvreemd verbinden. De SMH5 kon dat niet. Maar je kunt de firmware van een SMH5 vrij makkelijk updaten. Je zou op de site van Sena kunnen kijken of vreemdgaan dan wel ondersteund wordt.

Is geüpdate naar meest recente firmware. Dit ondersteunt als t goed is Universal Intercom protocol. Maar dat wil helaas niet zeggen dat de chinaware dit ook ondersteunen. 😊

Dus ben op zoek naar iemand die evt ervaring heeft met een setje waarbij dat wel werkt...
 
Is geüpdate naar meest recente firmware. Dit ondersteunt als t goed is Universal Intercom protocol. Maar dat wil helaas niet zeggen dat de chinaware dit ook ondersteunen. 😊

Dus ben op zoek naar iemand die evt ervaring heeft met een setje waarbij dat wel werkt...
Ik heb een chinaware intercom (DEZE) en dat werkt perfect met mijn Sena SMH10R gebaseerde intercom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan