Wat zijn de echt goede pakken?

Na 2 jaar door weer en wind mijn cloverbroek is nog steeds 100% waterdicht
met broeken had ik altyd problemen tot mijn cloverbroek.
Jassen zijn eigenlijk geen slechte vindt ik heb nu ook clover maar daarvoor had ik hein-gericke beviel prima.
Zorg dat je kruis van de broek geen naden heeft en dubbel is.
 
weet iemand of (..) nog een aktie/uitverkoop (..)?
Leuke aanbieding, van (NLprijs 329..) 299,95 naar 199,95, deze jas.
11105103_normal.jpg


Maxwell Gore-Tex® 2 Jacke

dauerhaft wasserdicht, winddicht und hoch atmungsaktiv durch GORE-TEX®-Klimamembrane in Z-Liner Konstruktion
ganzjahrestauglich durch herausnehmbare Thermofutter-Jacke
SAFE®-Sicherheitsnähte
Material-Dopplung am Gesäß
zusätzliche Schaumstoff-Polsterung an Schulter und Ellbogen
Material - hydrophobiertes, hoch abriebfestes 1,2 - 1,4 mm starkes Anilinleder
- hoch abriebfestes Textilmaterial in robuster Gewebekonstruktion (100% Polyamid)


Linkje met meer aanbiedingen:http://www.hein-gericke-store.com/wShop/aktionen/preisgefaelle/index.php, en die prijzen gelden ook in NL.
Zitten ook Goretex-broeken bij.

Voor de Duitslezenden/begrijpenden onder ons, handig linkje qua HG Maxwell-pak. : http://www.kradblatt.de/index.php?http://www.kradblatt.de/produktvorstellungen/bekleidung/hg_anzug.php.

Heb zelf sinds kort die jas en dat bevalt goed, zeker met het huidige, behoorlijk wisselende weerbeeld. :] 8-)
 
Ik heb een Arlen Ness pak besteld, geen idee hoe goed het is, zodra ik dat weet hoor je het :Y
(in de aanbieding van 669,00 voor 479,00)
 
Leuke aanbieding, van (NLprijs 329..) 299,95 naar 199,95, deze jas.
(Afbeelding)

Maxwell Gore-Tex® 2 Jacke

dauerhaft wasserdicht, winddicht und hoch atmungsaktiv durch GORE-TEX®-Klimamembrane in Z-Liner Konstruktion
ganzjahrestauglich durch herausnehmbare Thermofutter-Jacke
SAFE®-Sicherheitsnähte
Material-Dopplung am Gesäß
zusätzliche Schaumstoff-Polsterung an Schulter und Ellbogen
Material - hydrophobiertes, hoch abriebfestes 1,2 - 1,4 mm starkes Anilinleder
- hoch abriebfestes Textilmaterial in robuster Gewebekonstruktion (100% Polyamid)


Linkje met meer aanbiedingen:http://www.hein-gericke-store.com/wShop/aktionen/preisgefaelle/index.php, en die prijzen gelden ook in NL.
Zitten ook Goretex-broeken bij.

Voor de Duitslezenden/begrijpenden onder ons, handig linkje qua HG Maxwell-pak. : http://www.kradblatt.de/index.php?http://www.kradblatt.de/produktvorstellungen/bekleidung/hg_anzug.php.

Heb zelf sinds kort die jas en dat bevalt goed, zeker met het huidige, behoorlijk wisselende weerbeeld. :] 8-)

Geld die aanbieding nog wel, in die folder met de aanbiedingen die je kunt openen staat namelijk van 1 t/m 30 september.
 
Na 2 jaar door weer en wind mijn cloverbroek is nog steeds 100% waterdicht
met broeken had ik altyd problemen tot mijn cloverbroek.
Jassen zijn eigenlijk geen slechte vindt ik heb nu ook clover maar daarvoor had ik hein-gericke beviel prima.
Zorg dat je kruis van de broek geen naden heeft en dubbel is.


ik heb er ook bijna 5 jaar veel plezier van gehad, maar mijn clover pak begon nu wel een beetje poreus te worden zeg maar, de thermo voering werd ook wat minder.

Ik hoorde laatst trouwens dat die clover pakken in nederland niet meer verkocht worden.
dus nu maar een evolution pak proberen.
 
Ik heb het (tijdelijk?) opgegeven met textielpakken. Doe mij maar een goed leren pak met binnenvoering en losse regenkleding. Dat gaat veel langer mee, en blijft zeker volledig waterdicht.
 
Voor mij leer op circuit, en textiel voor de rest.
(Op kaatje in textiel, op sradje met leer dus. ;) )

Er is tegenwoordig ook leer met goretex aan de binnenkant gelamineerd. Das echt waterdicht leer. Misschien is dat (straks) iets voor jou. Kost wel wat, maar nooit meer stoppen om (meestal te laat) de regenkleding erover heen te pellen.
Voor mij geen XCR-leer. Wandelschoenen met goretex krijg ik veel meer zweetpoten in. Ik denk dat ik het (zeker in de zomer) te benauwd krijg in XCR leer.
 
Geld die aanbieding nog wel, in die folder met de aanbiedingen die je kunt openen staat namelijk van 1 t/m 30 september.
Die prijzen staan imho nog steeds zo op de kaartjes, een paar weken geleden nog wel bij HG in Leiden en Almere.
Ach, telefoontje is zo gepleegd, 'tuurlijk.

En het feit dat die link nog wel klikbaar is doet ook hoopgeven. :Y
 
DAINESE echt top spul!!!!!!

Het pak is trouwens te koop!!, ivm. nieuwe Blauw/witte TLR V-Twin.

200,- euriessss, volgende wordt weer DAINESE :Y maar dan iets met
blauw erin....




full
.



200,- euro/ 06-10202818
 
ik lees niets over rev'it. is hier een reden voor.
ik heb hier zelf een leren jas en broek van en die bevallen mij prima.

of zeg ik nou iets verkeerds O-)
 
ik lees niets over rev'it. is hier een reden voor.
ik heb hier zelf een leren jas en broek van en die bevallen mij prima.

of zeg ik nou iets verkeerds O-)

wacht maar totdat je eraf ligt :+






PS negeer me maar hoor, was gewoon loze opmerking :9
 
Ja, niks mis met Rev it. Een vriendje was alleen verdrietig over de laarsen want die waren al snel zo lek als een mandje. Viel mij in de US op dat ze er daar zeer enthousiast over waren, "Dutch design"
Ik hen een Topskin maatpak, sedert 10 jaar en dat doet het prima. Voor de zomer heb ik wel een zomer broek met perforaties, ook van hen.
Overigens laarsen heb ik van BMW maar die waren wel na twee jaar minder waterdicht, maar niet onbruikbaar want alleen als het heel hard en lang regent.
 
Ik heb ook zo'n leren Topskin zomerbroek. Perfect spul, maar daar is de prijs natuurlijk wel naar.

Had Lookwell textiel, maar de broek ging al lekken na een jaar. Is toch niet écht lekker, als je 's winters ijswater in je kruis voelt lopen. Dat nepGoretex zorgde bovendien al na een kwartier voor een knap sauna-achtig klimaatje....
Heb verleden jaar een Dane broek gekocht, die is perfect waterdicht en zit ook veel beter qua pasvorm.

De jas is nog wel redelijk goed (al lekken de mouwen ook). Dat wordt de volgende vervanging....

Laarzen? Goretex Daytona's.... waterdicht, goede pasvorm en onder alle omstandigheden, zowel zomer als winter, prima te dragen.
 
ja dat TopSkin schijnt idd wel goed te zijn.. hoor ik wel eens ;)

edit: wat ik eingelijk wilde zeggen, maar vergeten was: er komen ook textielpakken van topskin.. ik zou zeggen loop eens binnen om te kijken
 
ja dat TopSkin schijnt idd wel goed te zijn.. hoor ik wel eens ;)

edit: wat ik eingelijk wilde zeggen, maar vergeten was: er komen ook textielpakken van topskin.. ik zou zeggen loop eens binnen om te kijken


Als jij wat korting voor me regelt...... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan