Weekend Heerlen 2003

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
nieuwe haringen gehaald (rots spijkers)
nieuwe scheerlijnen
noem maar op
ik ben er klaar voor
tot morgen

Jij verwacht slecht weer? Neem dan ook een pioneersschop mee voor het graven ven regengeultjes. En vergeet niet een zware hamer om je pinnen de grond in te meppen (overigens kan je die in heerlen gewoon met je voeten erin drukken :P ) ;)
 
Slecht weer? Volgens mij verwacht hij dat we in de Alpen de tent opzetten! Rotsspijkers en nieuwe scheerlijnen, zo'n tent blijft dan minimaal 100 jaar staan in de Heerlense grond!
 
Ok mensen ik heb mijn best gedaan om een roadbook te maken voor de Ardennenrit van zondag. Voor diegene die geinteresserd is (IbuZze, Fastcruiser, Hans_V e.a.)..... zie attachment voor route.

De route is nagenoeg hetzelfde als eerder gepost. Ik heb hem uit het hoofd geschreven en niet gecontroleerd maar hij zal wel kloppen, zeker als je de naambordjes aanhoudt (zo werkt dat in Belgie he).
Hoelaat gaan jullie nog rijden vrijdagavond??? Wellicht kan ik ook nog mee :] anders kom ik nog wel ff kijken op de camping. Ik vertrek denk ik rond 18:00 uur uit Utrecht. CU...... :)

Bijlage: Ardennen080603.doc
 
Laatst bewerkt:
ik moet melden dat ik er waarschijnlijk niet zal zijn :( misschien kom ik gewoon een dagje op en neer!
 
Hoelaat gaan jullie nog rijden vrijdagavond??? Wellicht kan ik ook nog mee :] anders kom ik nog wel ff kijken op de camping. Ik vertrek denk ik rond 18:00 uur uit Utrecht. CU...... :)
Helaas! Wij hebben morgen lekker vrij en gaan dus vroeg rijden (uur of 10) zodat we nog een stuk in de Eiffel kunnen rijden morgen.
En nu maar hopen op droog weer :)
 
nou ik weet uit ervaring dat die limburgse klei keihard kan zijn na wat mooie warme dagen
dus puur uit voorzorg ,en ik had nieuwe nodig omdat de oude krom waren :X
en de scheerlijnen tjaa die zijn ook alweer wat ouder dus gewoon een paar nieuwe , was toch bezig :P
 
Ok mensen ik heb mijn best gedaan om een roadbook te maken voor de Ardennenrit van zondag. Voor diegene die geinteresserd is (IbuZze, Fastcruiser, Hans_V e.a.)..... zie attachment voor route.

De route is nagenoeg hetzelfde als eerder gepost. Ik heb hem uit het hoofd geschreven en niet gecontroleerd maar hij zal wel kloppen, zeker als je de naambordjes aanhoudt (zo werkt dat in Belgie he).
Hoelaat gaan jullie nog rijden vrijdagavond??? Wellicht kan ik ook nog mee :] anders kom ik nog wel ff kijken op de camping. Ik vertrek denk ik rond 18:00 uur uit Utrecht. CU...... :)

Ik zal hem vanavond in GPS formaat plotten en posten... dan kunnen de geinteresseerden ook de kaart afdrukken.

Ik probeer om 18u in heerlen te zijn en op tijd te vertrekken (19u?) zodat ik nog voor het donker terug op de camping ben.

Grtz,
iBuZze
 
Mmmm dat ga ik niet halen in een uurtje vanuit Utrecht naar Heerlen. Maar goed dan zie ik jullie 's avonds wel weer op de camping. Kom ik gelijk ff kijken vanuit Utrecht. We moeten er wel rekening meehouden zaterdag dat we echt op tijd vertrekken. We hebben toch wel minstens 6 uur nodig voor de rit en dan pauzeren we maar een keer en niet eens lang. Dus als we om 18:00 uur aan de BBQ moeten zitten kunnen we beter te vroeg vertrekken dan te laat en aangezien er toch niemand meer van heinde en verre moet komen....
Ibuzze, alvast bedankt voor het plotje. Wellicht zie ik je vanavond nog op msn als mijn internet het weer doet. (zit nu op mijn werk, foei!). Geniet van het rijden morgen, het weer zal vast meevallen.
 
De zaterdagvertrektijd is toch al vastgesteld op 11 uur? Of moeten we nog eerder vertrekken? (Maakt mij niet uit, ben er toch al vanaf morgen)
 
GRMBL :(
Het is al weken bekend dat ik met mijn mannetje TLpeter mee kom, maar hij blijft hier maar praten over 'ik kom' en 'ik ben er klaar voor'.
Mijn motortassen staan inmiddels ook ingepakt hier klaar, naast de zijne... maar ik vraag me af of ik ze niet beter weer UIT kan pakken... hihi...

Ik ga overigens niet mee rijden op zaterdag en zondag, nog te onervaren om in die omgeving met grote groep te rijden, ik rij dan lekker een rondje alleen, maar op de camping ben ik dus aanwezig..!

Tot morgen!
 
GRMBL :(
Het is al weken bekend dat ik met mijn mannetje TLpeter mee kom, maar hij blijft hier maar praten over 'ik kom' en 'ik ben er klaar voor'.
Mijn motortassen staan inmiddels ook ingepakt hier klaar, naast de zijne... maar ik vraag me af of ik ze niet beter weer UIT kan pakken... hihi...

Ik ga overigens niet mee rijden op zaterdag en zondag, nog te onervaren om in die omgeving met grote groep te rijden, ik rij dan lekker een rondje alleen, maar op de camping ben ik dus aanwezig..!

Tot morgen!

PETERRRRRRRR JULLIE GAAN NAAR HEERLEN ;)

Maar highlander, zie ter plekke of je mee gaat rijden en anders spring je achterop bij je vent of een ander misschien.

De groep wordt opgedeeld trouwens. Beslis ter plekke lekker joh.
Weekend weg en dan alleen wat rondsnorren is toch ook niet wat.

Tot zaterdag.

11 uur vertrekken zaterdag voor de rit, dus alle "ik kom zaterdag mensen", zorg dat je er ben en we om 11 uur weg kenne

Wordt gezellig, lekker bbq en lekker weer!!!

Rij voorzichtig
 
Hier nog de mappies voor de routes naar Ardennen en Eifel vanuit Heerlen dit weekend !

Heerlen-Ardennen.gif


Heerlen-Eifel.gif


Grtz!
iBuZze
 
zo de motor heeft een onderhouds en poetsbeurd gehad
vanavond nog ff mijn tas in pakken (wedden dat ik dingen vergeet ;) )
en niet te vergeten mijn 2 viziers schoen maken voor als ik zaterdag avond nog even naar maastricht knal
 
Highlander, ik ben ook nog aardig onervaren. Maar ik gok het er zaterdag op en anders draai ik om en ga ik met Kim shoppen :+ (als die tenminste ook niet ergens gezellig bij achterop kan :] ). Zondag rij ik niet mee, dat is me te veel in een keer.
Dus tot vrijdag/zaterdag!
(PS ik neem voor alle zekerheid de zwemspullen mee 8-) )
 
Ach ik wordt nu al duizelig van al die bochten *D :+

Aan iedereen die denkt dat het zwaar is om 2 dagen te rijden. Probeer het gewoon het valt echt wel mee hoor. Het zijn zo'n mooie gebieden dat mag je niet missen. We pauzeren ruim op tijd dus moe zul je pas 's avonds zijn als je in je tent ligt. :+ Bovendien valt er zondag weinig te shopppen
 
Wij van PP denken vanavond pas om een uur of half 8 / 8 uur aan te kunnen komen. Houden jullie voor ons een mooi plekje vrij (liefst naast mensen die niet snurken, en schaduw in de ochtend :+ )

Tot straks!


Frank & CAT
 
Ach ik wordt nu al duizelig van al die bochten *D :+

Aan iedereen die denkt dat het zwaar is om 2 dagen te rijden. Probeer het gewoon het valt echt wel mee hoor. Het zijn zo'n mooie gebieden dat mag je niet missen. We pauzeren ruim op tijd dus moe zul je pas 's avonds zijn als je in je tent ligt. :+ Bovendien valt er zondag weinig te shopppen

Heb geen tent, en zondagnacht geen plek gereserveerd op de Hooizolder... Maar ik kijk wel hoe ik me voel na zaterdag :}
Dagje Limburg was ook heel leuk, maar moest de dag erop toch echt wel bijkomen. Ben gewoon nog niet gewend zo lang achter elkaar te rijden (en spinazie eten helpt niet :+ ).
 
Wij van PP denken vanavond pas om een uur of half 8 / 8 uur aan te kunnen komen. Houden jullie voor ons een mooi plekje vrij (liefst naast mensen die niet snurken, en schaduw in de ochtend :+ )

Tot straks!


Frank & CAT

Laat die mensen dat ook voor ons ff een plekkie vasthouden, wij komen pas rond 18.00 uur aan!
 

Ik heb jou al even gesproken en je vrouw ook. Sterkte ermee ;) .
Ook voor de anderen!!!
Heb nog mensen gevraagd, maar niet gelukt om de plekken nog te vullen.

Wij gaan zo vertrekken richting Meppel om IkBenGek op te pikken en dan OP naar Heerlen })
Het weer zit mee en voor CAT ;) Volg de gele platen met MF sticker :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan