Weekendje rije..

Omdat ik steeds meer motor ga rijden en als ik boven de 180 kom (en dat is steeds vaker het geval als er hopelijk niet van die eikels in de buurt zijn :j ) waaide mijn staart gewoon uit de jas en ging mijn haar in de knoop. Met als gevolg dat Hellraiser de hele buurt bij elkaar vloekte tijdens het borstelen :( Daarbij is het op mijn werk ook een stuk praktischer (ivm gedragsproblematiek = agressiviteit) Enne... tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad 8-)
 
Bij jou zit het in de cache...
Nope, cache leeggegooid incl cookies.
Het heeft te maken dat ik de eigenaar ben van die ruimte. Ik kan de foto's laten zien door ze eerst in een htm-bestand op te nemen en hiernaar de verwijzen.

Als het goed is werkt alles nu. Zo niet laat het dan ff weten ;)
 
Omdat ik steeds meer motor ga rijden en als ik boven de 180 kom (en dat is steeds vaker het geval als er hopelijk niet van die eikels in de buurt zijn :j ) waaide mijn staart gewoon uit de jas en ging mijn haar in de knoop. Met als gevolg dat Hellraiser de hele buurt bij elkaar vloekte tijdens het borstelen :( Daarbij is het op mijn werk ook een stuk praktischer (ivm gedragsproblematiek = agressiviteit) Enne... tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad 8-)
'k snap 'm. Moet zelf ook wat meer borstelen na een dagje rijden. Ook al bij lagere snelheden (geen kuip). Maar kan me voorstellen dat je als AB (is me gisteravond uitgelegd door een jongedame) wel kort haar wilt.
 
http://www10.brinkster.com/thesaint/foto03.htm

Zijn HET er.........of zijn HET er geen?.. :?

Lijkt op van die glimdingen of hoe je ze ook noemt?


;) ... :P
Klopt..... '(
Ik heb een leren pak nodig om dat laatste randje weg te werken.
Als ik met mijn huidige pak een knee-down maak dan is mijn pak weg :(
Ben druk geld aan het verzamelen voor een pak wat ik heb zien hangen bij Termaat.
Dan is dat schaamrandje ook weg :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan