Weekje Barcelona

miccie

MF veteraan
24 dec 2006
15.501
9
Haarlem
Van de zomer wil ik een weekje met de motor naar Barcelona. Idee is om daar op een camping of in goedkoop hotel oid te overnachten.

Zelf zit ik te denken aan week 30 (25-7 t/m 31-7).

Misschien iemand interesse om ook die tijd die kant op te gaan?
 
Je hebt er diverse hostels zitten waar je voor 10 euro in de binnenstad kan overnachten op een dorm room (10 persoons, klein/niet heel fris) neem je eigen beddengoed mee en een goed slot op je tas, dan kom je een heel end!
 
Ik ben net een weekje terug uit Barca en zag op Plaza catalunya nog een nederlande BMW Boxer rijder wat me deed herinneren aan mijn tripje in 2007 toen ik ook met de motor een dagje barca deed. Ik zat toen zelf aan de Costa Brava. 's Avonds lekker stappen aan de Costa en overdag heerlijk rijden in het binnenland, dit dus gecombineerd met een dagje Barca.
Als je echt in Barcelona zelf wilt zitten moet je gewoon via www.bookings.com een goedkoop hotelletje regelen. Daar staan zo goed als altijd erg leuke aanbiedingen. Ik zat (met vriendin) tussen kerst en oud en nieuw in een hotelletje (oasis) vlak bij de jachthaven voor 38 euro per nacht voor 2 personen. Kamer was geheel gerenoveerd, eigen badkamer en toilet.
Mijn reisverslag van het tripje toen ik metd e motor barca ana deed is te vinden op: http://motorvision.nl/activiteiten/vakantie2007/
 
Advies: boek een hotel.


Ik heb er op een camping gestaan (pal buiten Barca zelf) en daar betaal je gewoon 50eur per plek en 10 per fiets ofzo. In de stad zit je voor 20eur extra in een hotel met airco :)
 
Dan heb je wel een heeel erg duur hotel gehad. Aan de costa betaal je 20 euro per nacht op een camping als je alleen bent met motor en tent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan