Weer ns wat anders !!

Dat betalen met overschrijving heb ik al eens gedaan, ging wel goed. Je kent deze aanbieding dus, daar relateerde ik ook aan. Volgens mij zijn zij de enige die dit aanbieden, maar lees ik goed dat dit maar voor één poot is? Das veel geld.
Ik kan je evt wel 2 radiale brembo (100mmm) remklauwen bezorgen. Binnenkort weet ik meer.

Gr. Kawasuper
:} :} :} :} :} :}


Nope...dit is de hele set..staat teminste 2 bij dus dat lijkt me een set..
 
.............

De zzr vork is prima, met een paar WP binnenveren erin stuurt die uitstekend.


Greetz.
Kawasuper :} :} :} :} :} :}


YEP....did'it...
'k heb m'n zzr'etje 1100( 1990)..ff op'n paar puntjes moeten wijzigen voor een betere loop..
vering voor zie boven/ achter hyperpro en ook meteen de link-naaldlagers en bussen vervangen... :( boel zat muurvast na aanschaf.../ carbs. aanpassing op advies van moto-mirage, met dynojet 1 + K&N / ( ivm.sebring racekachelpijp) /...
Kocht'em destijds in ogenschijnlijk sublieme staat....totdat het winter werd....en ik kwam niet meer vooruit met het apparaat..carb-afstelling was een puinhoop....stat.stelschroeven allemaal verschillend en vlotterbakken niveau's the same......de gehele electriek nagezien en letterlijk schoongemaakt, toen gingen alle lampies ook meteen feller branden....shimmy's nagezien en zodoende de kleppentrein ook weer up-to-date... :)
Voor de rest...toppie machine...( nu zeker)
'k heb 'm nu bijna 7 jaar.....en het is altijd starten-lopen...no problem...ook nu met deze kou...maar als het echt pekelstrooidagen zijn, dan komt de roestbak onder het afdak vandaan, kz750e...perfecte-oliebak...


BTW...hoe is jou zzr in korte snelle bochten?
die van mij heeft de neiging een soort 'golf'beweging te maken, en dat zie ik ook terug op de zijkant van de achterband...( alleen als ik extreem wil gaan hangen)

:P
 
Ik heb die zaak ff gemeild met de vraag wat ze nu precies leveren voor dat geld. Ik wacht hun antwoord af.
 
Mijn frame heeft een andere geometrie en wielbasis dan de originele ZZR. Hij heeft een balhoofdhoek dat tussen de ZZR en de ZXR in ligt. De wielbasis wordt verder verkleind doordat mijn achterbrug 1,5 cm is ingekort. Daardoor stuurt hij als een sportmotor. Hardere veerdemping afstelling tezamen met dit stijve frame geeft veel stabiliteit, ook bij 290+. Ik heb geen gewobbel meegemaakt. Ik ben geen kneedown piloot maar ik heb nooit met deze fiets meegemaakt. Ik denk dat jij de dempingstand op 4 met zetten> Een vrije veerafstand van 1,5-2cm is natuurlijk de basis voor de veervoorspannning.
Grtz
Kawasuper :} :} :} :} :} :}
 
Door diegekmetdieguzzi op 09-02-2005 08:41




Quote:
Op dinsdag 08 februari 2005 23:59 schreef Kawasuper het volgende:
Dat betalen met overschrijving heb ik al eens gedaan, ging wel goed. Je kent deze aanbieding dus, daar relateerde ik ook aan. Volgens mij zijn zij de enige die dit aanbieden, maar lees ik goed dat dit maar voor één poot is? Das veel geld.
Ik kan je evt wel 2 radiale brembo (100mmm) remklauwen bezorgen. Binnenkort weet ik meer.

Gr. Kawasuper







Nope...dit is de hele set..staat teminste 2 bij dus dat lijkt me een set..



Ik heb antwoord op mijn vraag en idd het gaat voor die prijs om een complete set van 2 lowers met 2 radiale remtangen.
 
Dacht ik al...bedankt voor het informeren...effe sparen dan...

Ik had een zaak in Nl,tpr racing, die boden ze ook aan voor die prijs maar ik hoor er nix meer van...jammer...
 
full


Hier nog de laatste foto van de ZXR. Hij is te koop, want 3 motoren is me teveel van het goede. Echt een prima motor en een echte blikvanger.

Grtz
Kawasuper
:} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan