Je moet eerst de blokken inremmen en dat duurt ff.
Is de schijf niet verbrand?
als ie moet ontluchten, is er meer loos.ontluchten
Je moet eerst de blokken inremmen en dat duurt ff.
Volgens mij blijft de druk gelijk.Als je blokken kleiner worden moeten de cupjes verder naar buiten. Zo wordt de te vullen ruimte met olie groter. Dus minder druk in je systeem.
Nu heb je weer nieuwe blokken en de cuppen hoeven dus minder ver naar buiten. Dus minder olie nodig als met vesleten blokken. Dus sneller druk opbouwen.
Volgens mij blijft de druk gelijk.
daar is die remolie toch speciaal voor 'hydrolisch' zo min mogenlijk samendrukbaar
Hoe verbrand je een schijf???
Zou wel eens kunnen dat ik het in dat geval voor mekaar gekregen heb. Heb de schijf al verschillende keren donkerblauw gekregen van de hitte.
eerst stalen remleidingen en dan;bijvullen/ontluchtenwat een verschil!
Sterker nog: een must! Elke auto- en motorfabrikant schrijft het zelfs voor, en niet voor niets. Wat denk je dat er met het vocht gebeurt als je je remmen goed heet remt?..knip..
Remolie is hygroscopisch dus vervangen na 2 jaar kan geen kwaad.