Hallo,
Ik heb dus een sv650s, ongeveer 1,5 jaar oud en 25000km mee gereden.
Aantal weken een dynojet kit laten installeren, hierna liep de motor niet meer zo mooi stationair... maar dat is niet het grootste probleem.
Ongeveer 2 weken na het dynojetten heeft de motor een grote beurt gehad en hierna heb ik SOMS het probleem dat tijdens het rijden het vermogen geheel weg is.
Die beurt houdt in, kleppen stellen, bougies vervangen, synchroon staan van carberateurs gecontroleerd enz.
Weet niet of de motor dan op 1 cilinder loopt of dat beide cilinders uitvallen...
Soort van of de motor op reserve wil..alleen ik heb geen reserve schakelaar..het gebeurt ook bij volle tank benzine.
Gebeurt op snelweg maar ook als ik zachter rijd, gebeurt niet consequent...dagen dat het goed gaat maar ook dat het meerdere keren tijdens een rit gebeurt.
Nu staat de motor bij de dealer maar ze kunnen het niet constateren..ja is erg vervelend nu ik vrijdag naar Duitsland ga en Dinsdag naar Engeland..
Denk zelf de ontsteking uitvalt... maar hoe kan dat bij een bijna nieuwe motor????
Alle tips en ideeen zijn welkom.
Ik heb dus een sv650s, ongeveer 1,5 jaar oud en 25000km mee gereden.
Aantal weken een dynojet kit laten installeren, hierna liep de motor niet meer zo mooi stationair... maar dat is niet het grootste probleem.
Ongeveer 2 weken na het dynojetten heeft de motor een grote beurt gehad en hierna heb ik SOMS het probleem dat tijdens het rijden het vermogen geheel weg is.
Die beurt houdt in, kleppen stellen, bougies vervangen, synchroon staan van carberateurs gecontroleerd enz.
Weet niet of de motor dan op 1 cilinder loopt of dat beide cilinders uitvallen...
Soort van of de motor op reserve wil..alleen ik heb geen reserve schakelaar..het gebeurt ook bij volle tank benzine.
Gebeurt op snelweg maar ook als ik zachter rijd, gebeurt niet consequent...dagen dat het goed gaat maar ook dat het meerdere keren tijdens een rit gebeurt.
Nu staat de motor bij de dealer maar ze kunnen het niet constateren..ja is erg vervelend nu ik vrijdag naar Duitsland ga en Dinsdag naar Engeland..
Denk zelf de ontsteking uitvalt... maar hoe kan dat bij een bijna nieuwe motor????
Alle tips en ideeen zijn welkom.