"wel heel erg"

Ik had niet gedacht dat dat kon... Maar dan is de constructie behoorlijk stijf anders was hij vooral ingedeukt.


Das toch logisch, een auto heeft in principe enkel de kreukelzone aan de voor- en achterzijde.
De zijkant is al deel van de kooiconstructie en moet wel heel stijf zijn om de inzittenden te beschermen en mag dus niet veel meegeven. Daarom zijn bijv. ook de balken in de deuren.
 
ik "hoorde" dattie motor, die ford fiesta rechts inhaalde, auto sloeg af naar rechts (naar beneden ga je pakeerplaatsie op)........AUWW
In dat artikeltje bij de foto staat anders dat de fiesta linksaf sloeg en daarbij de tegemoetkomende motor over het hoofd zag.
(dus de muts heeft idd. lopen slapen.)
 
Het is ook wel een trutteschudder, dus ze heeft het goede type gekozen.

Is het nou zo moeilijk uit je doppen te kijken? Ze zal wel weer hebben lopen kwekken of zo :(

Verplicht weer aantal rijlessen volgen of zo lijkt me wel verstandig.

Hopen dat de motorrijder nix overhoudt.

Collega van me had zelfde soort ongeval... beide polsen plus onderarmen verbrijzeld. Kan niet meer motorrijden en heeft ook ander werk moeten zoeken etc...
 
...
(btw. hoe krijgie ingodsnaam een gescande foto op een gewenst formaat, bij mij blijftie een soort van A4 scannen, nu heb ik van die witte randen eromheen, wie o wie???) :}

Waarschijnlijk heb je eerst een preview voordat je daadwerkelijk gaat scannen. In die preview moet je het gebied selecteren wat je daadwerkelijk wil gaan scannen. Dan gaat ie alleen die foto scannen en niet je hele scan oppervlak.
 
Het is zeker geen Fiesta, die heeft geen losse mistlamp in de achterbumper. Ik denk ook aan een wegluis als een Vivio of een Alto zoiets die kant op. Die dingen liggen natuurlijk zo om.

Wel weer klote dat er weer een motorrijder over het hoofd is gezien :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan