Wel of geen windscherm op een chopper?

Tja een scherm... zet er anders ook even twee extra wielen onder en een dakje op.. :X

Nee dus gewoon lekker de wind om de oortjes.. das nu eenmaal :]
 
Ik heb op mijn chopper cruiser nog geen windscherm. Maar ik vind het juist wel mooi, ik vind het wel een classic look geven..

Please forgive me!

Edit: Ik zie dat er meer in het topic wordt aangegeven dat het op een cruiser wel is 'toegestaan', gelukkig maar *O*
 
Laatst bewerkt:
Toen ik die van mij kocht in oktober zat er al een op, keek er toen net boven uit wat resulteerde in enoormmm geklapppeerrr tegen m'n kop, dus onderwerg er al afgezaagd. onlangs naar luxemburg geweest en zat niet echt Comfortabel, terwijl ik met m'n CB750 altijd zonder scherm reed. dus een beetje vermaakt en nu kan ik er amper overheen kijken, maar 't is wel een genot op de snelweg!

Maar mooi vind ik t niet...
 
Toen ik die van mij kocht in oktober zat er al een op, keek er toen net boven uit wat resulteerde in enoormmm geklapppeerrr tegen m'n kop, dus onderwerg er al afgezaagd. onlangs naar luxemburg geweest en zat niet echt Comfortabel, terwijl ik met m'n CB750 altijd zonder scherm reed. dus een beetje vermaakt en nu kan ik er amper overheen kijken, maar 't is wel een genot op de snelweg!

Maar mooi vind ik t niet...

Dat is inderdaad waar de meeste reacties op neerkomen: kies je voor comfort, dan lever je in op de looks...
 
ik heb mijn scherm er toch ook weer opgezet. beter voor mijn rug. ook al is zonder mooier . maar het lijf wil ook wat
 
Blijft inderdaad een kwestie van compromissen. Geef mij maar een klein schermpje die de armen een beetje ontlast. Door een scherm heen moeten kijken vind ik niks, zeker niet met regen.

@Sick: ik leen toch liever m'n motor uit dan m'n vrouw ;)
 
Blijft inderdaad een kwestie van compromissen. Geef mij maar een klein schermpje die de armen een beetje ontlast. Door een scherm heen moeten kijken vind ik niks, zeker niet met regen.

Ja vind ik ook:
full
 
Hahaha, ja het is een flink zadel, je moet er wat over voor hebben om je vriendin tevreden te houden :)

Zeker niet het mooiste zadel op de wereld, maar wel erg comfortabel :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook als eerste het windscherm van mijn motor getrokken. het zag er niet uit met dat ding erop.
rij nu al 3 jaar zonder bevalt goed
 
Door een scherm heen moeten kijken vind ik niks, zeker niet met regen.
@Sick: ik leen toch liever m'n motor uit dan m'n vrouw ;)

dat word pas echt erg als het donker is, en je komt auto's tegen met de verlichting aan.
dat licht word dan als het ware een grote vlek.
 
Laatst bewerkt:
Plezier staat boven alles, als jij je rij ervaring door een scherm niet achteruit ziet gaan kan je rustig een scherm gebruiken, het doet niets af aan, of je nu wel een Chopper rijder bent of niet... het gaat om het beleven van plezier... de eennuh doet dat met een ander stuur ook... probeer het uit en luister niet naar anderen die het lelijk vinden ofzo.. die zijn niet goed wijs.... het blijft persoonlijk voel en ervaar... !! veel plezier...
 
Plezier staat boven alles, als jij je rij ervaring door een scherm niet achteruit ziet gaan kan je rustig een scherm gebruiken, het doet niets af aan, of je nu wel een Chopper rijder bent of niet... het gaat om het beleven van plezier... de eennuh doet dat met een ander stuur ook... probeer het uit en luister niet naar anderen die het lelijk vinden ofzo.. die zijn niet goed wijs.... het blijft persoonlijk voel en ervaar... !! veel plezier...

Topic is al een beetje antiek aan het worden.....
Maar bedankt voor de goede raad. Ik rijd nog steeds zonder (want mooier) en aangezien ik de snelwegen niet echt opzoek, is het nog steeds prettig rijden zo! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan