Wel slijtboutjes maar geen knee???

O ja: was zeker niemand van hier hè, die Fireblade??

Ben vergeten hem op MF te wijzen...het praat ook zo moeilijk met helmen op ;)
 
geweldig jaro is kneedown geil... :) :}
leuk he?

mensen die niet kneedownen snappen de lol er niet van hoor... :)
 
Ligt het nu aan mij of aan mijn motor want ik kon na 2 weken rijbewijs al volop kneedownen op mijn Rs250. Maar je je hoeft maar te kijken en je ligt ook al plat op zo'n lichte fiets (denk ik).

Edit: heeft me in het begin wel een vermogen aan teensliders gekost (damn wat zijn die dingen veels te duur).
Tegenwoordig de teen maar op het stepje zetten en niet meer de hele voet.
 
In het begin gaf ik er gewoon niks om. Wist bij wijze van spreken niet eens dat het kon....

Maar toen ik jullie zo hoorde dacht ik: "dat wil ik ook". Ik merk dat ik nu gewoon beter weet wat mijn fiets allemaal kan.

En met mijn benen tegen de tank ga ik door 'angst' toch echt zachter door de bocht. Met die knie weet ik nu dat ik hem niet schuiner moet leggen.

Heb gewoon BT020's, moet ook niet overdrijven dus....
 
geweldig jaro is kneedown geil... :) :}
leuk he?

mensen die niet kneedownen snappen de lol er niet van hoor... :)

Hee NapO, kheb ff een vraagje. kwas vandaag ffies bij mijn oude rijschool en toen kwam er een gast aan met een BB. helemaal getuned en hij kon 330 ofzo. Toen keek ik naar zijn achterband. Die was in het midden helemaal op (lees: VLAK) en hij had nog zo'n 1.5 cm aan de zijkanten die het asfalt nog nooit hebben geraakt. Kan die gast nou gewoon niet rijden of is het niet mogelijk om de zijkanten van de band te slijten op een BB. Hij had 7 weken zijn rijbewijs. Aangezien jij DE BB man bent op het forum, zal je het antwoord wel weten.
Hij kwam zo nonchalant over. Je weet wel grote praatjes over snelheid maar bochten dat kan ie blijkbaar niet.
 
Hee NapO, kheb ff een vraagje. kwas vandaag ffies bij mijn oude rijschool en toen kwam er een gast aan met een BB. helemaal getuned en hij kon 330 ofzo. Toen keek ik naar zijn achterband. Die was in het midden helemaal op (lees: VLAK) en hij had nog zo'n 1.5 cm aan de zijkanten die het asfalt nog nooit hebben geraakt. Kan die gast nou gewoon niet rijden of is het niet mogelijk om de zijkanten van de band te slijten op een BB. Hij had 7 weken zijn rijbewijs. Aangezien jij DE BB man bent op het forum, zal je het antwoord wel weten.
Hij kwam zo nonchalant over. Je weet wel grote praatjes over snelheid maar bochten dat kan ie blijkbaar niet.

Dat soort blabla-lui kom je nog wel vaker tegen. Vooral op racers :P

1 blik op de achterband zegt genoeg dan... met vrijwel elke motor kan de de band volledig rond rijden, en met een BB helemaal. Zelfs op de FJR (niet veel grondspeling) wordt de band mooi egaal grijs.

Kortom laat maar lullen... elke aap weet hoe een gashandle werkt...voor lekker motorrijden moet je meer kunnen.
 
Op woensdag 28 augustus 2002 19:03 schreef donderpoes het volgende:Hee NapO, kheb ff een vraagje. kwas vandaag ffies bij mijn oude rijschool en toen kwam er een gast aan met een BB. helemaal getuned en hij kon 330 ofzo. Toen keek ik naar zijn achterband. Die was in het midden helemaal op (lees: VLAK) en hij had nog zo'n 1.5 cm aan de zijkanten die het asfalt nog nooit hebben geraakt. Kan die gast nou gewoon niet rijden of is het niet mogelijk om de zijkanten van de band te slijten op een BB. Hij had 7 weken zijn rijbewijs. Aangezien jij DE BB man bent op het forum, zal je het antwoord wel weten.
Hij kwam zo nonchalant over. Je weet wel grote praatjes over snelheid maar bochten dat kan ie blijkbaar niet.

Hoho!!

En ik de dan??? OK, hij kan al langer kneedownen dan ik, en rijdt waarschijnlijk betere tijden en maakt (betere) wheelys. Maar voorlopig heb ik er al meer (rechtuit 8-) )kilometers mee gereden.....

Maarre, die banden rijd ik ook tot het randje hoor, da's een eitje. Alleen de linkerkant niet, mar da's omdat ik te weinig linkerbochten tegenkom!
 
Kan die gast nou gewoon niet rijden of is het niet mogelijk om de zijkanten van de band te slijten op een BB.

5 weken BB gereden, na 2 weken de hele band gebruikt en stepje en knie aan de grond, band volledig rond gereden (michelin macadam :r )

enne, nee ik kan niet bijzonder goed rijden!

die gast kan t dus niet :z

jammer van zijn verhalen, maar hij zal op zijn manier enorm genieten van t motorrijden en dáár gaat t uiteindelijk om he *D
 
5 weken BB gereden, na 2 weken de hele band gebruikt en stepje en knie aan de grond, band volledig rond gereden (michelin macadam :r )

enne, nee ik kan niet bijzonder goed rijden!

die gast kan t dus niet :z

jammer van zijn verhalen, maar hij zal op zijn manier enorm genieten van t motorrijden en dáár gaat t uiteindelijk om he *D

Precies. Die gast kan beter een Pan kopen!
 
gaaf, iemand zwart maken die we helemaal nog niet kennen. :j

gaaf he, maar het is maar net wat je onder zwart maken verstaat, iemand met grote verhalen en grote schaamranden maak ik niet zwart als ik zeg dat hij zijn verhalen niet kan waarmaken, het is een conclusie, dat jij die als zwart maken wilt interpreteren zegt meer iets over jou dan over mij...

en hou die vinger voortaan bij je svp
 
Op donderdag 29 augustus 2002 16:02 schreef msxx het volgende:
...dat jij die als zwart maken wilt interpreteren zegt meer iets over jou dan over mij...

...
oh, wat dan? *D

ps, ben blij da'k eindelijk dat ding een keer gebruiken kan :j :j
 
Op donderdag 29 augustus 2002 16:09 schreef msxx het volgende:dat jij graag in termen denkt als zwart maken

[/quote]


ik haal weinig positiefs uit jullie verhalen
erg sympathiek om het vingertje te gebruiken, italiaans temperament?
neeeeheeeee..., blijhij dat ik 'm eidelijk :} gebruiken kan
 
quote van desmo: ik haal weinig positiefs uit jullie verhalen
einde quote

dat is dus wat ik zei, interpretatie is het keyword

jij intrepreteert het als zwart maken, fine with me, wellicht dat de anderen het wel lezen zoals het bedoeld is :z
 
Hoho!!

En ik de dan??? OK, hij kan al langer kneedownen dan ik, en rijdt waarschijnlijk betere tijden en maakt (betere) wheelys. Maar voorlopig heb ik er al meer (rechtuit 8-) )kilometers mee gereden.....

Maarre, die banden rijd ik ook tot het randje hoor, da's een eitje. Alleen de linkerkant niet, mar da's omdat ik te weinig linkerbochten tegenkom!


Sorry Jaro, kloop nog niet zo lang mee op het forum en wist dus niet dat jij ook een "DE BB rijder" bent. Maar bij deze is de vraag dus ook aan jou gesteld. ;)
Had ik toch gelijk dat ie (die gozer dan he) niet kan rijden.
 
(gevoelige) teentjes en humor.....'t blijft een lastige materie |(

:P

Maareh...in Duitland zagen we een ZX-9 bij een tankstation, banden in het midden bijna helemaal op (over een breedte van ca 3 cm)en de rest was volledig maagdelijk :? Even later haalde hij ons met 270 in over de autobaan. Maar hoe die gast de autobaan op- en afkomt is ons een volslagen raadsel. Waarschijlijk stapt ie af en loopt de bocht door.....
 
Op donderdag 29 augustus 2002 16:31 schreef HenkGsxR het volgende:
(gevoelige) teentjes en humor..........
ben blij dat je me leuk vindt!!

(GEINTJE!!... ff voor de wazige duidelijkheid, moet tegenwoordig geloof ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan