Welk Motorblad

BMWTouring

MF'er
12 jul 2011
88
0
Groningen
Oké zelf wil ik verder in de motorsport (TOMS Cup/ZAC) en probeer veel te lezen over de racerij en de techniek hier omheen. Welk magazine of tijdschrift vinden jullie het meest geschikt? (Of boek?).

Dus niet over toermotoren maar racers...
 
De twee boeken van Keith Code, "Twist of the wrist", zijn "wel aardige aanraders"....... :}
 
Heb boeken gekocht + DVD. En midlife? Ow ja dit is al de derde keer ;-))

- De Chrono liegt niet
- A Twist of the Wrist 1
- A Twist of the Wrist 2
- A Twist of the Wrist DVD
 
Laatst bewerkt:
De DVD van Keith Code; twist of the wrist heeft mij veel geholpen :)



Het acteerwerk was van het 'loodgieter-komt-bij-vrouw-langs' niveau maar de inhoud is waar het om draait natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Klikje ... Én kijk de overige filmpjes van Dave Moss ook even.

Filmpjes van Keith Code zijn ook wel aardig om te kijken maar ......
 
"Loodgieter-komt-bij-je-vrouw" langs waren toch altijd leuke filmpjes. Laten we zeggen dat de boodschap altijd erg duidelijk was. Dus als deze DVD ook zo is zit ik helemaal goed.
 
Als je er maar niks aan overhoudt ;) Alleen een beetje jeuk is niet erg........we hebben het hier nog steeds over de hobby neem ik aan hahahaha
 
Hobby is meer 't goed afstellen van 't standaard spul zodat ook daar goed mee gereden kan worden (én de banden héél blijven).
 
Ben benieuwd of racerij lijkt op auto racerij. Dit betreffende remmerij, koppeling, tandwielverhoudingen, vering, etc... Hier heb ik wel wat jaartjes ervaring in.
 
Kom je vanzelf achter ;)

En uit ervaring: néé ... 't lijkt er niet eens op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan