Welk pak op een zwarte motor?

Wat maakt het nou uit wat voor kleur?
Bij zwart kan toch alles?

Lijkt me belangrijker dat het een goed pak is dan dat de kleur super is. Maar goed.
 
Of je kan natuurlijk deze in zwart nemen, die heb ik :)

gpu-2pcs-black-fr%2Bbk.jpg
 
Ik zie het nut niet echt van een fel gekleurd pak. :? Stel dat je met de zon in de rug rijdt en je rijdt auto\'s tegemoet, dan maakt het denk ik echt geen bal uit of nou een pimpelpaars :+ pak of een zwart pak hebt. Het enige wat tegenliggers zien is je koplamp. En \'s avonds geldt denk ik hetzelfde verhaal. Of zie ik dat nu verkeerd?
 
ik heb ook een zwarte motor

en heb pas een errug ruig zwart leren Yamaha combi pak gekocht..

en daarbij heb ik een zwarte streetfighter helm met een zwart getint vizier ;}

dus ik ben dan helemaal in het zwart op een zwarte motor
(niet echt duidelijk zichtbaar in het donker maarja je kan niet alles hebbe ;) )
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag mooi pak gekocht bij Richa.
Heb lang getwijfeld tussen volledig zwart en zwart als hoofdkleur met blauw. Uiteindelijk voor het laatste gegaan. Is volgens mij ietsje veiliger overdag / in de schemer. Is ook wel mooi.
 
Goed topic,

Heb zelf ook een zwarte motor en wil op de beurs in Utrecht in Feb een combi gaan aanschaffen. Waarschijnlijk een zwart/grijze.

Zijn de pakken daar ook echt veel goedkoper dan in de winkel?
Enne, wie oh wie heeft er een zwarte motor met een fel gekleurd pak? Plaats ff een fototje, kan dan zien of het wel OK uitziet.

See ya in Utrecht :]
 
Ik ben zelf helemaal zwart op zwarte motor. Vriendin ook een zwarte motor met afwisselend helemaal zwart pak en zwart pak met gele accenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan