Welk SLOTJE heb jij?

Welk SLOTJE

  • Een ABUS

    Stemmen: 28 58,3%
  • Kettingslot

    Stemmen: 4 8,3%
  • Cijferslot

    Stemmen: 2 4,2%
  • Fietsslot

    Stemmen: 1 2,1%
  • Beugelslot

    Stemmen: 1 2,1%
  • Mod-slot

    Stemmen: 4 8,3%
  • Schijfremslot

    Stemmen: 8 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Ik heb een heleboel veelal willekeurige slotjes.
Allemaal, vaak ten onrechte, gekregen hier op dit forum.

*O*
 
Waar is de optie remschijfslot??

Ik heb een Oxford remschijfslot, omdat dat zo'n beetje de enige is die past en dan nog alleen op de achterrem.
Inderdaad Reece...dat realiseerde ik me ook net toen ik de computer afgesloten had, maar was niet meer in de gelegenheid (qua tijd) om dit te veranderen! Ik heb zelf altijd alleen een schijfremslot gehad, maar bij mijn nieuwe motor gaat dat niet omdat er een soort beschermkap over de schijfrem heen zit gemonteerd!

Maar ik zal de poll aanpassen en er alsnog schijfremslot bij zetten.... :W
 
Abus gravity nogwat (68 ofzo) schijremslot met een lekkere dikke Abus ketting erbij! Ondanks de lengte toch lekker makelijk meenemen onder de buddy!
 
Mijn eerste slot sinds november 1993 was een 8-armig cyclelock. Op 15 augustus 2003 heeft een of andere onverlaat mijn motor willen stelen (vlak voor de receptie van het gebouw waar ik werk) en heeft het slot proberen te forceren. Ik kon helaas de sleutel niet meer in het slot.
De motor is uiteindelijk door 4 sterke mannen (2 van de bewaking, mijn eigen man en een mannetje van de motorzaak) in een bestelauto van de motorzaak gezet alwaar het slot is doorgefreesd.

Sindsdien heb ik een Kryptonite schijfremslot met een oranje touwtje. Ik zet trouwens mijn motor nog steeds op dezelfde plek neer.
 
Godverdegodver....
Idioot, kun je niet uitkijken.
Dwarsgeslagen klootviool.
een stelletje ongehouwen beren zijn jullie met jullie associale scheurijzers en takkeherrie..

Als ik iemand van jullie op straat tegen kom dan......



:?
eh ..... ART slotje van de Moderator
})
 
Terug
Bovenaan Onderaan