Welk soort slot ?

Oja ik vergat wat.I( Mocht je een schijfremslot hebben of willen aanschaffen plaats hem dan zo dicht mogelijk bij je remklauw als je hem dan vergeet eraf te halen heb je zo min mogelijke schade. Probeer met een ketting de motor ergens aan vast te leggen.

dat was t
 
Oja ik vergat wat.I( Mocht je een schijfremslot hebben of willen aanschaffen plaats hem dan zo dicht mogelijk bij je remklauw als je hem dan vergeet eraf te halen heb je zo min mogelijke schade. Probeer met een ketting de motor ergens aan vast te leggen.

dat was t
daar hebben ze hele handige touwtjes voor
 
Ik weet het dat is van kryptonite abus heeft magneetjes die je op het contactslot zet.

Werken bij Safe he je leert nog eens wat
 
Heb alleen een Cyclelok slot, ja en nog een simpel slotje die ik gebruik als ie in de schuur bij m\'n vriendin staat. Schijfslot kan niet want er zit een plastic kap voor tegen de modder ;)

Maar sloten zijn eigenlijk niet nodig op dat ding, niemand wil \'m hebben })
 
Heb alleen een Cyclelok slot, ja en nog een simpel slotje die ik gebruik als ie in de schuur bij m\'n vriendin staat. Schijfslot kan niet want er zit een plastic kap voor tegen de modder ;)

Maar sloten zijn eigenlijk niet nodig op dat ding, niemand wil \'m hebben })


ik help het je hopen...
(waar staat dat ding ook al weer??)
 
ik help het je hopen...
(waar staat dat ding ook al weer??)

:-) heheh nee ik zorg er wel voor dat ie ALTIJD op slot staat als ik er niet op zit, want het ding heeft geen stuurslot en geen contactslot. Elke gek die kan stelen heeft geen problemen met Honda XR motoren. Allen zonder sleutel ;)

Verder ben ik tegen diefstal beveiligd, maar ik wil nog wel even op dat ding rijden, tot ik voldoende geld bij elkaar heb gespaard voor een mooie sportmotor.
 
Op donderdag 20 december 2001 19:55 schreef JK het volgende:Verder ben ik tegen diefstal beveiligd, maar ik wil nog wel even op dat ding rijden, tot ik voldoende geld bij elkaar heb gespaard voor een mooie sportmotor.

Oh...kan je mij dan ook tegen diefstal beveiligen...of bedoel je verzekerd? :P
 
Oh...kan je mij dan ook tegen diefstal beveiligen...of bedoel je verzekerd? :P

Hahahah |( Ja ik bedoelde tegen diefstal verzekerd :) Maar beveiligd ook wel hoor, niemand hier van MF wil in elk geval een offroadje zoals een XR, dus dan issie wel tegen diefstal beveiligd :)

Die van jou kan ik wel tegen diefstal beveiligen, maar dan moet ik er wel bij staan dag en nacht, en uiteraard wel wat wapens bij me hebben, want als er een groep op me afkomt en die R1 wil hebben, dan ben ik een beetje ERG in de minderheid :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan