Ik heb inmiddels zo'n 5000 KM (1,5 maand) op m'n RS 125 gereden, en altijd als ik collegamotorrijdes sprak, waren zij zeer te spreken over de RS, nooit nagatieve reacties (de meesten vinden het 2-takt geluid ronduit geweldig). Ik heb vooral voor de RS 125 gekozen omdat deze de beste gewicht / vermogen verhouding heeft van de 25KW fietsen.
Het is jouw keuze, maar dit is mijn 3e RS (RS 50 '99, RS 50 2001 en nu dus RS 125 '99) en ben er nog altijd zeer tevreden over
hmmm, verplaats je je eens in mij, ik ben 15, en mag nog niet eens een 50 cc rijden!!!
Oh my god, if days could be seconds.....
Quint.
ze zijn rwd goedgekeurdEn dat geloof jij ?! Als het niet bij RDW is goedgekeurd kan je fluiten naar nieuwe RDW kentekendelen met daarop '25kw'.
Bel eens met de RDW en vraag of een FZR600 te knijpen is naar 25kw, hun antwoord is het enige juiste antwoord, wat een ander bedrijf ook durft te beweren.
want een paar kennissen die hebben daar ook hun 25 kw kitje in laten maken en daaravan reed er ook een op een fzr dus maar vor de zekerheid bel ik ze wel nog een keer.En dat geloof jij ?! Als het niet bij RDW is goedgekeurd kan je fluiten naar nieuwe RDW kentekendelen met daarop '25kw'.
Bel eens met de RDW en vraag of een FZR600 te knijpen is naar 25kw, hun antwoord is het enige juiste antwoord, wat een ander bedrijf ook durft te beweren.
want een paar kennissen die hebben daar ook hun 25 kw kitje in laten maken en daaravan reed er ook een op een fzr dus maar vor de zekerheid bel ik ze wel nog een keer.
Een 95'er RS125 met 22.000 op de teller voor 3000 euro is zware afzetterij! Voor zo een RS mogen ze hooguit 2000 euro vragen!
Kijk 's op www.martkplaats.nl , daar vind je vast wel wat RS'en. Ik raad je een nieuw model aan ('99 en later) met niet al teveel KM's (alles beneden de 10.000 is sowieso goed).
in ieder geval edankt dat je et heb opgzocht en ik blijf maar gewoon vertrouwen op wat die mensen zeiden en anders dan baaaaaaaaaaaaal ik enorm.en een fzr600r en een fzr600 heben die niet etzelfde motorblok want die R versie is toch wat getuned alleen?ofnie?http/www.luiemotorfiets.nl/faq/motoren/25kw.htm
Alleen de FZR600R is schijnbaar te knijpen, het oude model niet. Ik hoop voor je dat er wel een 25kw kitje voor is, maar de kans is denk ik echt klein.
edit : Hmmzz in die lijst met 25kw motoren staan lang niet alle motoren, laat staan weinig 600cc'ers... moet nog ff verder zoeken
in ieder geval edankt dat je et heb opgzocht en ik blijf maar gewoon vertrouwen op wat die mensen zeiden en anders dan baaaaaaaaaaaaal ik enorm.en een fzr600r en een fzr600 heben die niet etzelfde motorblok want die R versie is toch wat getuned alleen?ofnie?
ja ik zal effe voor de zekerheid bellen.bedankt voor de info.Ik weet niet of het blok gelijk is. Maar je weet genoeg als je de Yamaha importeur belt of een Yamaha dealer en uiteraard de RDW. Ik heb in elk geval echt nog nooit zo'n 25kw fzr 600 gezien.
Dat het blok hetzelfde is maakt niet uit. Een Honda CB-1 heeft het blok van een CBR400RR. Dacht dat de 400RR wel te knijpen was, maar voor de CB1 hebben ze weer geen kitje omdat de motor officieel hier nooit verkocht werd. Maargoed, FZR werd hier wel altijd verkocht.... 25kw is altijd een lastige kwestieAnders de FZR verkopen en een fiets kopen die je wel mag knijpen van zo'n 500 of 600cc.
Ik vond het ook al behoorlijk veel.. maar ja.. zoveel van die fietsen zijn hier niet te koop helaas. En het oude model heeft trouwens wel een mooiere kont.. en is ook iets sneller (32mm carb meen ik)
Op vrijdag 31 mei 2002 16:07 schreef Woeter het volgende:
... ik hoorde dat je nogal uit gelachen word door andere motorrijders als ze het 2 takt geluidje horen
IK VIND HET EEN MACHTIG DING!!
Je stuurt/remt er zo een 600 uit als het moet
Alleen in de bochten. Op de rechte stukken ga je het niet winnen. Maarja echt motorrijden zijn toch wel de bochtjes he?
Zo lang je een motor zelf super vind, moet je er gewoon voor gaan, 2 takt of 4 takt. Jij moet er op rijden, niet een ander.