- Onderwerp starter
- #51
No offence, maar jouw reacties geven mij de indruk dat je een laag niveau van intelligentie hebt.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil een motor die iets met mij doet. BMW's, sommige KTM's, MV Agusta's, Ducati's en sommige Yamaha's zijn de enigen die dat doen. De door jullie genoemde Honda zal ongetwijfeld erg fijn rijden, maar ik voel mij niet goed op een motor die ik niet mooi vind.
Ik heb verder gekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat de volgende motoren interessant voor mij zijn:
- KTM DUke 390 met weinig kilometers: echter heeft deze wat problemen, met name de zwakkere velgen en de overige bekende problemen vind ik zorgwekkend. Daarnaast schijnt het een hele slechte file-motor te zijn en aangezien ik van plan ben de motor voor woon- en werkverkeer te gebruiken (ook in wintertijd), heb ik er mijn twijfels over. Verder schijnen de onderhoudskosten erg hoog te zijn;
- Yamaha R6 uit 2006 met ongeveer 20K op de teller: dit vind ik een erg mooie motor, alleen ben ik totaal geen liefhebber van motoren met kuipen / fairings, met andere woorden de sportbike-look. Daarnaast vind ik de zithouding een minpunt. Ook heb ik mijn twijfels over de grote hoeveelheid pk's dat de motor heeft, zowel met betrekking tot de veiligheid in zeer barre weersomstandigheden en ook doordat de meeste koppel pas hoog in de toeren beschikbaar wordt. Qua snelheid hoeft het voor mij niet verder dan 160 kilometers per uur, maar het is fijn te weten dat de mogelijkheid tot veel sneller wel mogelijk is.
- Eigenlijk ben ik het meest verliefd op het vorige model van de MT-03. De looks vind ik perfect, hij schijnt compact te zijn, veel koppel te hebben in de lage toeren, heel fijn te rijden en ze zijn erg betaalbaar. Het enige waar ik mee zit is de bekende klacht van te weinig vermogen. 160 kilometer per uur zal hij tegen het eind met enige moeite wel halen, maar daar stopt het dan ook. Zoals hierboven vermeld hoef ik niet harder te gaan, maar op momenten waarop ik dat wel nodig zal hebben ontbreekt het.
Ik heb gisteren een stuk of 6 motorzaken bezocht in omgeving Arnhem, maar geen van allen hadden alle drie, dan wel één van de bovengenoemde motoren.
Je vind dit een erg mooie motor maar bent toch geen fan van kuipen??Yamaha R6 uit 2006 met ongeveer 20K op de teller: dit vind ik een erg mooie motor, alleen ben ik totaal geen liefhebber van motoren met kuipen / fairings, met andere woorden de sportbike-look. Daarnaast vind ik de zithouding een minpunt. Ook heb ik mijn twijfels over de grote hoeveelheid pk's dat de motor heeft, zowel met betrekking tot de veiligheid in zeer barre weersomstandigheden en ook doordat de meeste koppel pas hoog in de toeren beschikbaar wordt. Qua snelheid hoeft het voor mij niet verder dan 160 kilometers per uur, maar het is fijn te weten dat de mogelijkheid tot veel sneller wel mogelijk is.
Ja, elk normaal denkend mens kan begrijpen dat men iets, waarvan men normalerwijs geen fan van is, mooi kan vinden. Hier lijkt dat echter niet normaal, maar dat komt ongetwijfeld doordat het wordt gezegd door een buitenstaander die nog maar net lid is en doordat de azijnpissers hun werk moeten doen om populair en cool over te komen.
Wat zijn volgens jou wel woon- en werkverkeermotoren?
Komt door je manier van schrijven denk ik, het komt allemaal erg verwarrend over.
Woon/werk motoren zijn er in veel soorten en maten, modellen waar ik aan denk zijn:
Honda VFR
Yamaha Fazer
Kawasaki ER-6
Suzuki SV 650
Suzuki Bandit 600
BMW f800
Dat komt doordat je nogal tegenstrijdig praat over modellen en je eis mbt het vermogen/cc's.Ja, elk normaal denkend mens kan begrijpen dat men iets, waarvan men normalerwijs geen fan van is, mooi kan vinden. Hier lijkt dat echter niet normaal, maar dat komt ongetwijfeld doordat het wordt gezegd door een buitenstaander die nog maar net lid is en doordat de azijnpissers hun werk moeten doen om populair en cool over te komen.