welke banden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyniesje

Die hard MF'er
9 nov 2006
612
0
Hoi,

Ik ben nu sinds een aatal weken echt actieve klaverbladen rijden.....mijn doel is dus ook om straks zo hard en plat mogelijk door de bocht te gaan!

ik heb er op dit mement MPP onder zitten. Zijn er mensen met ervaring die een advies kunnen geven welke banden hiervoor nog meer uittermate geschikt zijn?

Pirelli of dunlop?

Alvast bedankt!
 
Hoe hard wil je gaan dan? Volgens mij kun je met MPP al redelijk op de limiet van roekeloosheid rijden op die dingen... Maargoed, als ik jou was zou ik niet té hard gaan want voor je het weet lig je in 2 stukjes in de vangrail...
 
Laatst bewerkt:
Doe net als ik :Y pittstraat creeren onder het viadukt,verschillende types banden meenemen en na iedere sessie van 10 rondjes ander merk/type eronder en dan de grens opzoeken! :X

















Oja vergeet je reserve fiets niet. :+
 
Hoi,

Ik ben nu sinds een aatal weken echt actieve klaverbladen rijden.....mijn doel is dus ook om straks zo hard en plat mogelijk door de bocht te gaan!

ik heb er op dit mement MPP onder zitten. Zijn er mensen met ervaring die een advies kunnen geven welke banden hiervoor nog meer uittermate geschikt zijn?

Pirelli of dunlop?

Alvast bedankt!

klaverbanden ....??
:P
 
Zo was klaar met mijn blokjes :Y en heb nog wat rubber op het klaverblad gesmeerd!Oh ja Bayliss was daar ook nog aant het oefenen heb deze foto genomen toen ik achter hem reed om te kijken wat voor banden hij had :+ vervolgens heb ik een setje van hem geleend en ik moet zeggen ze bevielen heel goed voldoende grip enzo. O-)
full
















En ben jij er al uit??? :9
 
Knakkers hiero allemaal grote mond maar klein hartje!!

Volwassen replay's hoor, merk dat er hier op hoog niveau gepraat wordt!

Als je geen fatsoenlijk andtwoord heb reageer dan niet met van die onzin.

Ga dan lekker verder met je msn..... :P
 
Knakkers hiero allemaal grote mond maar klein hartje!!

Volwassen replay's hoor, merk dat er hier op hoog niveau gepraat wordt!

Als je geen fatsoenlijk andtwoord heb reageer dan niet met van die onzin.

Ga dan lekker verder met je msn..... :P

En een zot die klaverbladjes zo hard mogelijk probeeert te nemen moeten we wel serieus nemen???
Succes stoere vent!!! :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben nu sinds een aatal weken echt actieve klaverbladen rijden.....mijn doel is dus ook om straks zo hard en plat mogelijk door de bocht te gaan!

ik heb er op dit mement MPP onder zitten. Zijn er mensen met ervaring die een advies kunnen geven welke banden hiervoor nog meer uittermate geschikt zijn?

Pirelli of dunlop?

Alvast bedankt!

Ben je gevallen dan?
 
En een zot die klaverbladjes zo hard mogelijk probeeert te nemen moeten we wel serieus nemen???
Succes stoere vent!!! :} :} :}

Ja, hoezo niet dit is toch een motor forum....en daarnaast hoe ik rij en wat ik doe moet ik helemaal zelf weten....

iedereen heeft een grote waffel maar niemand kan een fatsoenlijk antwoord geven! :?

Is blijkbaar heel moeilijk!
 
wat heeft dit weer voor toegevoegde waarde...?

stel gewoon een vraag over banden....en je krijgt alleen maar bullshit om je oren!

goede recensies voor het forum, ik zoek het wel elders.

waardeloos hier, ik heb er trouwens al veel meer mensen over gehoord!!!

Valt wel mee hoor met de Bullshit.
Mpp zijn gewoon goede banden waar je heel hard en plat mee door de bocht kan,
misschien nog wel harder dan dat je nu doet.
Daarom vraag ik of je gevallen bent?
M.a.w.: Heb je het uiterste uit deze banden gehaald ofzo dat je betere moet hebben?
 
Valt wel mee hoor met de Bullshit.
Mpp zijn gewoon goede banden waar je heel hard en plat mee door de bocht kan,
misschien nog wel harder dan dat je nu doet.
Daarom vraag ik of je gevallen bent?
M.a.w.: Heb je het uiterste uit deze banden gehaald ofzo dat je betere moet hebben?

ppfff ik vraag dus ook om ervaringen van mensen....waarom wordt elke vraag met een vraag beantwoord!!

mijn doel is uiteindelijk om iemand met ervaring van verschillende bandenmerken om zijn ervaring met het bochtenwerk te verwoorden.....

maar blijkbaar gaat dit hier niet luken en geef ik het bij deze op!!!!

ik heb geen zin om constant vragen met vragen te beantwoorden!!! |( |( |(

;) ;) ;) ;) ;) ;) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Knakkers hiero allemaal grote mond maar klein hartje!!

Volwassen replay's hoor, merk dat er hier op hoog niveau gepraat wordt!

Als je geen fatsoenlijk andtwoord heb reageer dan niet met van die onzin.

Ga dan lekker verder met je msn..... :P

als je stom/lui bent om te zoeken vraag dan niks, dit is bandentopic 10.000, dan krijg je op een gegeven moment idd dit soort reacties.

ben je al aan het glijden geweest met die mpp`s? zoniet zit je nog niet op de grens en kan je daar dus gewoon nog mee doorspelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan