welke banden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyniesje

Die hard MF'er
9 nov 2006
612
0
Hoi,

Ik ben nu sinds een aatal weken echt actieve klaverbladen rijden.....mijn doel is dus ook om straks zo hard en plat mogelijk door de bocht te gaan!

ik heb er op dit mement MPP onder zitten. Zijn er mensen met ervaring die een advies kunnen geven welke banden hiervoor nog meer uittermate geschikt zijn?

Pirelli of dunlop?

Alvast bedankt!
 
Gekletst over banden is erg gezellig natuurlijk, maar is niets meer dan praatjesmakerij.
De banden van tegenwoordig kunnen veel meer verdragen dan dat wij klootjesvolk
er uit kunnen halen.
 
Nou kom op jongens dit was een serieuze vraag en jullie zeiken um alleen maar af.Klaverbladracen is een zeer volwassen bezigheid en je we moeten er niet aan denken dat hij door ons advies op zijn plaat gaat :o doordat wij niet goed advies geven welke banden hij het beste kan nemen.Ik zou zeggen probeer Yokohama eens en dan de sportuitvoering.Gegarandeerd dat je dan de klavertjes vind naast het klaverblad :+
 
ppfff ik vraag dus ook om ervaringen van mensen....waarom wordt elke vraag met een vraag beantwoord!!

mijn doel is uiteindelijk om iemand met ervaring van verschillende bandenmerken om zijn ervaring met het bochtenwerk te verwoorden.....

maar blijkbaar gaat dit hier niet luken en geef ik het bij deze op!!!!

ik heb geen zin om constant vragen met vragen te beantwoorden!!! |( |( |(

;) ;) ;) ;) ;) ;) 8-) 8-) 8-) 8-)

Reageert ie normaal op je zit je nog te vitten.

Gebruik die mooie zoekfunctie van MF eens. Kom je vast allemaal topics tegen over bandjes. Had jou dit "gezeik en bullshit" bespaart en ons de moeite om op weer zo'n topic te reageren.
 
Reageert ie normaal op je zit je nog te vitten.

Gebruik die mooie zoekfunctie van MF eens. Kom je vast allemaal topics tegen over bandjes. Had jou dit "gezeik en bullshit" bespaart en ons de moeite om op weer zo'n topic te reageren.

je hoeft niet te reageren........blijkbaar interessert het je wel he ;)

maargoed ben er al uit het word de nieuwe bt003 is de nieuwe opvolger van de 002

full
 
je hoeft niet te reageren........blijkbaar interessert het je wel he ;)

maargoed ben er al uit het word de nieuwe bt003 is de nieuwe opvolger van de 002

[afbeelding]

Gezien mijn besteedde tijd op dit forum moet je al eens wat om nog wat nieuws te lezen...
Komt bij dat banden een persoonlijk iets blijven, maat van me vind de BT014 kut banden en ik kan er prima mee rijden.

Welke BT003? De weg versie? BT003rs of 1 van de race compounds?
 
Laatst bewerkt:
Gezien mijn besteedde tijd op dit forum moet je al eens wat om nog wat nieuws te lezen...
Komt bij dat banden een persoonlijk iets blijven, maat van me vind de BT014 kut banden en ik kan er prima mee rijden.

Welke BT003? De weg versie? BT003rs of 1 van de race compounds?

wijsneusje.....dat jij nou eenmaal geen vrienden hebt en alleen internetmaatjes zoekt vind ik echt heel triest voor je.

maar reageer dat niet op mij af daar kan ik je niet mee helpen....

ga maar verder mert je site "pimpen" hahaha :P }) :9
 
wijsneusje.....dat jij nou eenmaal geen vrienden hebt en alleen internetmaatjes zoekt vind ik echt heel triest voor je.

maar reageer dat niet op mij af daar kan ik je niet mee helpen....

ga maar verder mert je site "pimpen" hahaha :P }) :9

:N
En weer word je wat normaals gevraagd en kom je weer aan met zo'n idioten antwoord. Ik weet niet welke scheet jou dwars zit, maar schijnbaar heb jij geen vrienden als je op alles wat je gevraagd/gezegd word zo reageert.

:W
 
:N
En weer word je wat normaals gevraagd en kom je weer aan met zo'n idioten antwoord. Ik weet niet welke scheet jou dwars zit, maar schijnbaar heb jij geen vrienden als je op alles wat je gevraagd/gezegd word zo reageert.

:W

je weet heel goed wat ik bedoel..... ;)

maar ik nu geen tijd meer op aan deze onzin woorden vuil te maken.................

ik stap nu lekker op mijn fiets..... :] :9
 
je weet heel goed wat ik bedoel..... ;)

maar ik nu geen tijd meer op aan deze onzin woorden vuil te maken.................

ik stap nu lekker op mijn fiets..... :] :9

Nee eigenlijk niet, schijnbaar spreek ik jouw taal niet zo goed.
Maar goed, gezien je posts in het Oost topic heb je al meer vrienden hier gemaakt.

Rij ze.
 
Hoi,

Ik ben nu sinds een aatal weken echt actieve klaverbladen rijden.....mijn doel is dus ook om straks zo hard en plat mogelijk door de bocht te gaan!

ik heb er op dit mement MPP onder zitten. Zijn er mensen met ervaring die een advies kunnen geven welke banden hiervoor nog meer uittermate geschikt zijn?

Pirelli of dunlop?

Alvast bedankt!

Ik zou er michelin macadam 50 onder zetten. Dan ga je pas echt plat door een bocht.
 
Laatst bewerkt:
tommyniesje je bent echt een prutser. Die opmerking over Roy "R" vind ik echt niet kunnen. Is een prima gast die van motoren geniet en het leuk vind om anderen te helpen (ik zie hem bij diverse vragen zijn best doen om ze zo goed mogelijk te beantwoorden).

Ik maak hier verder geen woorden aan vuil :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan