Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon overgaan op Euro95.
Als je merkt dat hij er niet zo lekker op rijd, kan je altijd weer terug gaan naar 98.
ik heb ook een diversion. lekker shell pura erin> vervuild de motor veel minder, en is nog van een hoger octaangetal dan super 98. hij gaat echt niet pingelen hoor..... en het is nog goed voor het milieu....
Pingelen wordt veroorzaakt door het spontaan ontbranden van het benzine/luchtmengsel in de cilinder (dus voordat de bougie een vonk afgeeft).Ik heb nog niet echt veel verstand van al die zaken. Wat is pingelen waar iedereen het over heeft??
En is iedereen het er over eens dat ik gewoon 95 kan proberen of zijn er mensen die dat echt afraden?
Natuurlijk gaattie niet pingelen. Hoe hoger 't octaan, hoe minder pingelgevoelig.ik heb ook een diversion. lekker shell pura erin> vervuild de motor veel minder, en is nog van een hoger octaangetal dan super 98. hij gaat echt niet pingelen hoor..... en het is nog goed voor het milieu....
Op zondag 13 april 2003 23:12 schreef Hingking het volgende:
Tja, euro 95 is toch super benzine, niet?
Ik ben hier net wat in het boekje aan het lezen en daar staat bij Kraftstoff: bleifreies Normalbenzin ??
Of vergis ik mij nu?
waarom eigenlijk op benzine bezuinigen? die paar rotcenten verschil maakt mij nix uit. er moet gewoon goed spul in! maar ja....that's me.....superplus 98 of Pura.
En niet eens vantevoren afgesproken.Op maandag 14 april 2003 11:38 schreef V6 Dude het volgende:Edit: V6 Dude leest net de mening van Roestendoenze en geeft deze de hand