Ja, dat is wel het idee, maar daar begint ook meteen de zoektocht....want welke moet ik dan hebben?Ja die is goed f*%cked .
Gewoon origineel nemen.
je zegt gewoon dat je een fz8n van 2015 hebt.Ja, dat is wel het idee, maar daar begint ook meteen de zoektocht....want welke moet ik dan hebben?
Ik heb de moer met nummer gevonden, bedankt voor de tip!je zegt gewoon dat je een fz8n van 2015 hebt.
Dan zoeken zij dat op in het systeem.
Zelf het nr opzoeken kan ook, op cmsnl.com
Als men dat nr dan intikt zien ze wel een beschrijving opkomen, maar mocht het dan om wat voor reden niet passen, heb je goede kans dat ze het niet terugnemen, aangezien je op nr besteld , 1 cijfer verkeerd en het kan opeens een heel ander onderdeel zijn maar wel bijvoorbeeld NUT heten.
Doorgaans is het ook het snelst om bij een yamaha dealer te bestellen aangezien die verhoudingsgewijs veel yamaha's repareren. Een gewone motorzaak zal misschien maar 1 keer id week OEM onderdelen bestellen, welk merk dan ook en de dealer misschien wel 2 keer.
Mits ze natuurlijk ook echt wat nodig hebben, het kan best rustig zijn tijdens de vakantie periode.
Ik ga even googlen, want een beetje sleutelen vind ik leuk maar ik wil niet iets verpesten en dat ik straks een nieuwe moet laten plaatsen. Ik ben meer van het wisselen van een kettingset en remblokken dus ik wil niet mezelf voorbij vliegenEven met een draadvijl er langs
Dat is dan ook precies de reden om er altijd een nieuwe op te zetten.Helaas, Helaas, Helaas....nieuwe moer gaat er niet op. Heel stom, maar nooit bedacht om het schroefdraad minitieus na te kijken. Nu blijft dat het schroefdraad niet heel netjes is aan het begin vd as.
Nu maar kijken of ik het draad kan opknappen. Jammer want ik had zin im vanavond even een stuk te rijden.
Ja klopt inderdaad.Deze toevallig
NUT for FZ8-NA FZ8-N ABS 2015 59P9 EUROPE 1P59P-300E1 - order at CMSNL
✓Good to order: NUT ✓Manufacturercode: 90179-22019-00 ✓OEM Yamaha partwww.cmsnl.com
Ja die les heb ik wel geleerd, al hoop ik dat de vorige eigenaar dat ook heeft....Dat is dan ook precies de reden om er altijd een nieuwe op te zetten.
20.000 en een beetje.hoeveel km heeft deze motor???
Er hoeft maar 1x een prutser aan te zitten.20K, die moer kan dan toch niet zo verneukt zijn??? die is er hoogstens 1x af geweest of zelfs nog niet
of is dit een circuitmotor waar regelmatig ander verhoudingen worden op gemonteerd??
Aan het uiteinde vd as zitten twee uitsparingen waar je de flens vd moer in slaat om zo de moer te borgen. Mijn idee is dat dat te lomp is gegaan.20K, die moer kan dan toch niet zo verneukt zijn??? die is er hoogstens 1x af geweest of zelfs nog niet
of is dit een circuitmotor waar regelmatig ander verhoudingen worden op gemonteerd??
Klink leuk maar een driehoek vijl heeft een tophoek van 120 gr ter wel schroefdraad meestal 60 gr is .advies koop even een sleutelvijltje ( drie kant )
start de motor en zet deze in een versnelling nu rustig de schroefdraad herstellen .
Klopt beste is schroefdraad herstel vijl (heb je voor 25 euro ) snijplaat 80 euro ,Klink leuk maar een driehoek vijl heeft een tophoek van 120 gr ter wel schroefdraad meestal 60 gr is .
Met zo'n vijl verpest je meer van de draad dan je opknapt .
Die draadvijl is de beste oplossing naast een snijplaat van de juiste spoed en diameter