welke camera op mijn toch wat trillende chopper ?

Mr.P.Honda

Die hard MF'er
14 jan 2007
750
7
Overijssel
Al een paar jaar heb ik een Gopro 4 black, filmen doe ik NOOIT eigenlijk omdat de beelden veel te veel trillen op mijn Honda Shadow.
Alleen maar foto's dus. ZONDE vind ik dat.

Ik weet dat de nieuwe Gopro 7 veel beter is, maar is dat DE camera momenteel ?
Nadeel van de 4 vind ik de bediening aan de VOORKANT, je kunt totaal niet zien waar hij op staat omdat ook de display aan de voorkant zit.

Wat is jullie ervaring met o.a. de Gorpo 7 en TRILLEND beeld.
 
Go pro 7 met trillend beeld bestaat niet, heb hem net een weekje en een paar ritjes gemaakt, de stabilisatie is geweldig!
Heb helaas geen voorbeeld voor je want heb de filmpjes nog niet van de cam gehaald.

Gimbal effect (ofzoiets) werkt echt super, ik zette hem op kontje van motor om naar achteren te filmen en de beelden zijn alsof de camera naar huis zweeft8-)
 
Zelf ben ik ook zo stabiel
1399132
 
Mooie beelden inderdaad, toch vraag ik me af hoe het beeldverschil is tussen een buikschuiver en b.v. een Harley die veel meer trilt.
Ik heb dan een Shadow die ook best veel trilt en tot nu toe plaats ik de camera op het stuur wat het juist gevoeliger maakt.
Maar een Gorpo 4 is dan ook niet met een 7 te vergelijken merk ik hier.
 
Mooie beelden inderdaad, toch vraag ik me af hoe het beeldverschil is tussen een buikschuiver en b.v. een Harley die veel meer trilt.
Ik heb dan een Shadow die ook best veel trilt en tot nu toe plaats ik de camera op het stuur wat het juist gevoeliger maakt.
Maar een Gorpo 4 is dan ook niet met een 7 te vergelijken merk ik hier.

Waar in Overijssel woon je? (mag ook PB)

ik ben er af en toe en wil je best eens laten testen of het wat is voordat je een paar honderd kapot gooit.
 
Waar in Overijssel woon je? (mag ook PB)

ik ben er af en toe en wil je best eens laten testen of het wat is voordat je een paar honderd kapot gooit.
Superdank voor je aanbod, maar ik heb al een besluit genomen en ga binnenkort voor de Gorpro 7 Black. Niet alleen vanwege het beeld, maar ook de bediening.
Ik maak onderweg ook veel foto's, nu moet ik gokken waar het menu op staat omdat bij de Gopro 4 de display aan de voorkant zit.
Bij de 7 aan de achterkant en aangezien ik hem op het stuur weer wil plaatsen is dat bedieningsgemak mooi meegenomen.
Nu alleen nog even de oude zien te verkopen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan