Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorzien van E-keurmerk en uitneembare DB-killer wat voordelen kan hebben bij het bezoeken van evenementen waar men controleert (TT-Assen) en bijv. de Eifel.
In de toekomst zal er steeds strenger op bovenstaande gecontroleerd worden om dhr. Spee tevreden te houden.($$$$)
Yep als het kan altijd een E-keurmerk demper nemen
De dB killer opbergen in het kontje zodat je bij aanhouding die dan eventueel direct kan monteren. (beetje afhankelijk natuurlijk van de ruimdenkendheid van de sheriff)
en bij Sidekick natuurlijk ff naar de MF korting vragen als je een dempertje gaat bestellen.
Ik heb een mail gestuurd naar DAM exhausts. Nadat ik duidelijk had gemaakt een dubbele pijp voor mijn CBR 1000 RR gefabriceerd te willen hebben kreeg ik een halve reactie: wij maken alles!
Omdat ze belg zijn heb je misschien meer ervaring met ze. De foto hier laat zien wat ik mooi vind. Het geluidsbestand heb ik ook gehoord.
Weet jij meer van kwaliteit of vermogen(stoename)?
ben ooit by dam in de werkplaats geweest voor ne uitlaat voor menne lexus motoruitlaten zyn wel redelyk afgewerkt naargelang de prys ,uitlaat kan gemaakt worden zoals de klant het wil. PRESTATIES zyn als standaard uitvoering , vele vrienden van me reden met zon uitlaat