Welke demper honda cbr 1000rr fireblade?

dag Eddy,

Ik heb een mail gestuurd naar DAM exhausts. Nadat ik duidelijk had gemaakt een dubbele pijp voor mijn CBR 1000 RR gefabriceerd te willen hebben kreeg ik een halve reactie: wij maken alles!

Omdat ze belg zijn heb je misschien meer ervaring met ze. De foto
hier laat zien wat ik mooi vind. Het geluidsbestand heb ik ook gehoord.

Weet jij meer van kwaliteit of vermogen(stoename)?



gr.

B

Heeeeeeee, dat lijkt die van mij wel ??? :?

Shit, dat is die van mij :P

Hoe staat er voor Baba-San.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik er Super
tevreden over ben.
Mooi geluid en perfect afgewerkt.

Ik lees het wel
 
Iemand ervaring met Yoshimura voor de 1000RR?? Komt er een aan voor de mijne, maar heb dus geen flauw idee hoe die klinkt. Weet wel dat het er goed uit ziet en mooi kort is.
 
Op donderdag 30 december 2004 15:24 schreef Coyote RR het volgende:[/url]Heeeeeeee, dat lijkt die van mij wel ??? :?

Shit, dat is die van mij :P

Hoe staat er voor Baba-San.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik er Super
tevreden over ben.
Mooi geluid en perfect afgewerkt.

Ik lees het wel

Ik ben gaan shoppen in Nederland, Dam is duur, (misschien niet in verhouding, je krijgt natuurlijk wel een dubbele pijp)
Om te passen en te bestellen zouden er verschillende ritjes naar B-land moeten worden gemaakt, de drempel werd een beetje hoog.
Dit is t resultaat, ik was een beetje onzeker over de vermogensafgifte in het lage toerenbereik ivm het verwijderen van de vlinderklep. Onnodig! Zonder aarzeling trekt hij door van onderin tot bovenin.

161717
 
Ik ben gaan shoppen in Nederland, Dam is duur, (misschien niet in verhouding, je krijgt natuurlijk wel een dubbele pijp)
Om te passen en te bestellen zouden er verschillende ritjes naar B-land moeten worden gemaakt, de drempel werd een beetje hoog.
Dit is t resultaat, ik was een beetje onzeker over de vermogensafgifte in het lage toerenbereik ivm het verwijderen van de vlinderklep. Onnodig! Zonder aarzeling trekt hij door van onderin tot bovenin.

(Afbeelding)

Dam is inderdaad niet de goedkoopste,
maar je hebt wel iets exclusiefs,
ben ook puur voor de "looks" gegaan.

Dit ziet er echter niet slecht uit,
nou nog die grijze afdekplaatjes weg,
dan komt de uitlaat veel meer tot z'n recht.

Des al niet te min, super
 
Allemaal erg mooi spul, maar ook erg aan de prijs.
Mijn man en zijn maat hebben een stuk van de demper afgezaagd, en daar een plaat met sierpijpjes uit een autozaak tegenaan gelast. Zo is het niet zo duur, ongeveer € 50, en wel erg exclusief. Tevens is het dus mogelijk om zelf een sierstukje naar eigen smaak uit te zoeken. Het geluid is iets dieper geworden, maar volgens mij nog wel legaal(erg makkelijk als je regelmatig het circuit opgaat).

full
 
oh neee

goin' fout voor motoren

dees is echt lelijk sorry ma de rr heeft een leuke kont met een mooie tailpipe deronder en dan zette ze der zo'n tuninguitlaatstukje op, net zo'n caminotje met een uitlaat van een ss deronder of zo'n 1.3tje met een uitlaat van een dragracer zoals je die tuningfreaks soms ziet rijden :(

maak daar maar rap een mooie single can van van akra of zo ;)
 
oh neee

goin' fout voor motoren

dees is echt lelijk sorry ma de rr heeft een leuke kont met een mooie tailpipe deronder en dan zette ze der zo'n tuninguitlaatstukje op, net zo'n caminotje met een uitlaat van een ss deronder of zo'n 1.3tje met een uitlaat van een dragracer zoals je die tuningfreaks soms ziet rijden :(

maak daar maar rap een mooie single can van van akra of zo ;)

Lijkt me dit toch beter :}

full
 
Allemaal erg mooi spul, maar ook erg aan de prijs.
Mijn man en zijn maat hebben een stuk van de demper afgezaagd, en daar een plaat met sierpijpjes uit een autozaak tegenaan gelast. Zo is het niet zo duur, ongeveer € 50, en wel erg exclusief. Tevens is het dus mogelijk om zelf een sierstukje naar eigen smaak uit te zoeken. Het geluid is iets dieper geworden, maar volgens mij nog wel legaal(erg makkelijk als je regelmatig het circuit opgaat).

(Afbeelding)
Sorry .. maar... euh.... NEEEEEEE!!!!

Niemand ervaring met Yoshimura onder een 1000RR???
Donderdag heb ik 'm dan maar ff monteren en weer eraf voor de keuring.
 
Allemaal erg mooi spul, maar ook erg aan de prijs.
Mijn man en zijn maat hebben een stuk van de demper afgezaagd, en daar een plaat met sierpijpjes uit een autozaak tegenaan gelast. Zo is het niet zo duur, ongeveer € 50, en wel erg exclusief. Tevens is het dus mogelijk om zelf een sierstukje naar eigen smaak uit te zoeken. Het geluid is iets dieper geworden, maar volgens mij nog wel legaal(erg makkelijk als je regelmatig het circuit opgaat).

(Afbeelding)
Mij een te hoog Golf GTI gehalte...


Nee, da's geen compliment :P
 
De LeoVince Evo II Factory in Titanium of Carbon staat bij velen hoog op het verlanglijstje voor de CBR 1000RR Fireblade

Met E-keur en uitneembare decibel-killer.


full
 
Waarom laat iedereen die afzichtelijke zijkappies erop zitten?? Haal die rotzooi er toch af! Nummerplaatje helemaal naar voor richting blok onder de uitlaat en je hebt een heel wat betere look.
 
Terug
Bovenaan Onderaan