welke is de beste : CBR600 of GSXR600 (bj 1999)

Op donderdag 13 december 2001 20:33 schreef TurboTeunis het volgende:(CBR=tour GSX-R=supersport)

En jij bent gek :P ...

De CBR is misschien iets minder extreem, maar mag je gerust een supersport noemen.

Je mag mij straffen met zo\'n zielig toerfietsje als de CBR :j ...
 
En jij bent gek :P ...

De CBR is misschien iets minder extreem, maar mag je gerust een supersport noemen.

Je mag mij straffen met zo\'n zielig toerfietsje als de CBR :j ...

Als je op een gsx-r rijdt en je stapt daarna op een cbr voelt de zithouding behoorlijk TOUR ..
 
Uiteraard zou ik voor de GSX-R gaan ;) . Als je een sportieve fiets koopt, neem je toch de echt sportieve en niet de bijna-maar-net-niet omdat ie \'comfortabeler\' of meer all-round is. Je moet toch jagen met dat ding, en niet toeren. Ook woon-werk verkeer. Comfort is een overweging voor goldwing-rijders.

:} to TTeun... Kijk hij heeft het begrepen.
 
Anders op beide gaan rijden en dan gewoon degene nemen waarvan JIJ denkt dat je er het meeste lol mee kunt hebben. Ook al is het alleen voor woon-werk verkeer. Sim-pel
 
Poohbeer, ik ben afkomstig uit Bornem. Ligt tussen willebroek en St-Niklaas. En jij dan ?

Dikkevinger, die CBR is van ofwel een zwarte van \'99 (235.000 bef particulier) of wel een grijs-zwarte van \'98 (185.000 bef met 3 mnd. garantie garage)

Ik ga toch voor die gixxer ... 8-)

En allemaal bedankt voor de info, ik stel dit zeker op prijs !!!
 
jep CBR is een supersport fiets met een goede zithouding wat wil je nog meer.
En ze zijn echt wel goed vooruit te branden En ZEKER met een dynojet kit.

dus het is gewoon persoonlijk en heeft niks met wel of geen supersport te maken.

zelfde als een keuze tussen vier of twee cilinder!!
V-blok of geen V-blok
Cilinderinhoud
ENZ
 
En jij bent gek :P ...

De CBR is misschien iets minder extreem, maar mag je gerust een supersport noemen.

Je mag mij straffen met zo\'n zielig toerfietsje als de CBR :j ...
Nou, ja gek :? Prettig gestoord zou ik het willen noemen.
Eneuh.. nou vooruit de cbr is een redelijk sportieve tourmotor.

(p.s.Een supersport heeft geen middenbok, buddyzadel, lagevoetsteunen,stuurhelften op de kroonplaat i.p.v. eronder enz enz)
 
proficiat sniper,
eindelijk nog eens een belg erbij

hopelijk rijdt je langer met je gsx dan pooh :)

zullen we samen eens gaan testen bij wat warmer weer op het klaverblad van st-niklaas??? ;)

het moet wel >+10 graden zijn en droog, anders heb je op een klaverblad weinig te zoeken
 
Poohbeer, ik ben afkomstig uit Bornem. Ligt tussen willebroek en St-Niklaas. En jij dan ?

Dikkevinger, die CBR is van ofwel een zwarte van \'99 (235.000 bef particulier) of wel een grijs-zwarte van \'98 (185.000 bef met 3 mnd. garantie garage)

Ik ga toch voor die gixxer ... 8-)

Ikzelf ben van Turnhout. Stniklaas weet\'k wel zijn en bornem klinkt bekend :)

Als die gixxer van je er uitziet als die op onderstaande foto ga\'k weer huilen trouwens.

02216.jpg


Blij dat je voor de gixxer bent gegaan. Heb er zelf ook eventjes woon-werk mee gedaan en nooit geen hinder van gehad. Lekkere fiets.
Alleen oppassen dat je niet telkens weer net die éne wagen nog snel wil voorbijgaan.. zit je VEEL te snel >200kph te doen :)
 
Ziet er goed uit (uiteraard, GSX-R :} ) + mooi dempertje, wel ff snel de duozit eraf halen. En raggen maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan