Welke keuze? exc450/exc300 of toch exc350?

@Napo, ben je nog verder gekomen met de keuze welke brommer.
Ik heb de Husqvarana TE511 besteld en wordt geleverd week2.
 
Voordeel van een KTM is dat bijna iedereen er op rijdt. Als er bij een enduro eens iets stuk gaat wat je niet zelf bij je hebt, kun je het vaak wel van een ander krijgen/lenen/overnemen. Met een GasGas of Beta heb je wel iets exclusiefs, maar da's niet altijd een voordeel.

En ik verwacht dat ze ook harder afschrijven: onbekend maakt onbemind.


KTM schrijft net zo hard of harder af. Iedereen heeft een ktm tegenwoordig, er staan er daardoor ook vreselijk veel te koop op de tweedehands markt. En dat is meestal niet goed voor de waarde.....
 
KTM schrijft net zo hard of harder af. Iedereen heeft een ktm tegenwoordig, er staan er daardoor ook vreselijk veel te koop op de tweedehands markt. En dat is meestal niet goed voor de waarde.....
Als ik t moet ingeschatten verkoop ik mn 2006 nu met een honderd of 2 afschrijving in 2 jaar. Vind ik niet veel.
 
Idd een KTM schrijft veeeel minder als af als zo'n excoot als een GasGas of een Beta of TM oid..
 
ik heb zowel de 525exc als de sx250 voor nagenoeg hetzelfde verkocht dan wat ik ervoor betaald had.

Heb je die nieuw gekocht?
Ik kan me niet voorstellen dat je een nieuwe ktm enduro van een ruime 10000 euro na twee jaar voor meer dan 7500 euro kan verkopen.
 
Als ze eenmaal 3 jaar oud zijn schrijven ze bijna niks meer af. Ik heb al 5 KTM enduro`s en supermotards gehad en nooit meer dan een 200 euro`s afgeschreven.

KTM zijn duidelijk waardevaster als de meeste enduro`s. Kijk maar een wat je tegenwoordig nog betaald voor een goeie 2004/2005 KTM 450/525.
 
@Napo, ben je nog verder gekomen met de keuze welke brommer.
Ik heb de Husqvarana TE511 besteld en wordt geleverd week2.
hey choke, Ik ben vandaag in bilstain geweest, en heb 2x een 1 uur gereden, ik mocht nog wel meer maar ik kon niet meer.

t terrein, was nat, moderig en vooral veel water.

de 300 van alex, wat een machine,....hij stond helemaal afgesteld voor extreme enduro, vering was boterzacht, mouse banden, aanpaste cilinder, andere stepjes, powervalve kit en alles aangepast tbv carburateur-sproeier-dinges zeg maar. (ook 1 maatje kleiner voortandwiel)

onderin bakken koppel en buitengewoon voor mijn beginners rechterhand te doseren.
kwam je in de powerband ging ie echt met serieuze stappen vooruit! wat een machine.
Nadeel, ik ging 2x op mn bek bij heuvel op, direct deuk in de bocht van de uitlaat :/
maar voor de rest kicke machine.

Alex liet ook nog heel even zien hoe t moet,...ik was meteen klaar...fok...alsof dat ding 3 kg weegt.

Ok,...wat gaat t worden,..?

ik ga er nog even een nachtje overslapen maar ik denk toch een 4takt 350 of 450 sixdays.
tweetakt is voor nu ff to much,...ik vond t wel super kicke in ieder geval....!!!!
 
Vorig jaar een dag op een ktm 525 gereden. Reed heerlijk.
Op zoek gegaan naar deze Bike, 2 gevonden uit 2004 voor 3200,00, maar deze zagen er toch wel gebruikt uit.
Stond ook een Yamaha uit 2007 voor 4250,00. Deze had geen gebruik sporen, maar ik heb niks met Yamaha, ook al zullen ze wel heel goed zijn.
Daarna veel gehoord en gelezen over de ellende van een ander kopen, dus gaan kijken naar een nieuwe.
Wilde voor een nieuwe BMW g450 uit 2010 gaan, die met een leuke korting werd aangeboden.
Toen hoorde ik via een bekende van de Husqvarna winteractie. Maar iets je meer Euros kon ik een TE511 model 2013 kopen. Had nog even gevraagd naar jou opmerking dat de husqy voor zwaar zou aanvoelen. Zou komen doordat het blok andere draairichting draait als een ktm. Dit zou in het 2013 model minder zijn door een andere achterveer. Heb de brommer gekocht bij Munster-motoren die er ook alles van wist te vertellen. Wordt geleverd 2e week januari.
Ga gelijk een paar dagjes plannen bij Toine van Dijk en wat off road tochten rijden.
 
Alleen jammer dat je bij munster motoren de nieuwe motor hebt gekocht!! wens je ook heel veel sterkte toe met zijn service en eerlijkheid.

o ja, en 1 ding, gebruik GEEN Motul olie die meneer leon munster :+ je gaat verkopen, dan vervalt je garantie bij husqvarna.

Hou ook bij onderhoud je motor in de gaten en controleer altijd even of er geen extra beschadigingen op zijn gekomen. Bij banden wisselen of zo..


Verder kan ik alleen maar zeggen top motor gekocht. waar je zeker eens moet gaan informeren voor een leuke enduro is Erwin bloemen, EB enduro :] :] . Als je eens echt wil enduro rijden en de kracht van de Te511 wil proberen. en daar hoef je geen KTM voor te hebben die iedereen al heeft.


Verder klopt het dat met de achter vering iets moet gebeuren,

mijn NIEUWE en betere, eerlijkere husqvarna dealer ....... is een oplossing aan het zoeken voor ook de 2011 modelen. Waarschijnlijk moet de achterveer lager worden en hierdoor zoekt de TE en de TC voor minder...


Word vervolgd zullen we maar zeggen!! :W
 
Laatst bewerkt:
Husqvarna is the Best bike ever!!! 8-)

Daarbij ben je geen schaap, want die lopen ook achter de voorste aan... ik wil ook KTM, ik ook, ik ook , bleh bleh... |(

En wanneer je dan een KTM hebt ook nog denken ik kan nu ook rijden als Herlings ... pfffff wahahahahaha Bleh Bleh.. _O-

En waarschijnlijkspringen ze tegen het hekje in plaats van een Husqvarna rijder erover!!! hahaha _O-

Bleh Bleh

Respect :} , je hoort bij de Husqvarna familie *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Zeg, luister eens even badmuts. Ik weet niet waarom jij nu weer begint over Leon, maar ik word n beetje simpel van je. D'r zit duidelijk iets niet helemaal lekker in die bovenkamer van je.
Kom er al jaren, Leon is een aardige vent. Prima service, scherpe prijzen. Zal TS ongetwijfeld beamen.
Dus kap nou eens met die laster! Snap jij nou niet dat 't wereldje niet zo groot is?





Alleen jammer dat je bij munster motoren de nieuwe motor hebt gekocht!! wens je ook heel veel sterkte toe met zijn service en eerlijkheid. Die staan bij hem idd hoog in 't vaandel :Y
o ja, en 1 ding, gebruik GEEN Motul olie die meneer leon munster :+ je gaat verkopen, dan vervalt je garantie bij husqvarna. Ik gebruik Motul, heb gewoon garantie

Hou ook bij onderhoud je motor in de gaten en controleer altijd even of er geen extra beschadigingen op zijn gekomen. Nog nooit meegemaakt, kom er al jaren

En dan let even op het uurloon die meneer munster rekent. Volgens mij is 't 35,-
Deze zijn zo hoog dat je waarschijnlijk zijn dakar rit een uur moet betalen! Dat doet ie helemaal van sponsorgeld
(voor advies kun je mij altijd even mailen) en nee heb geen motor bedrijf maar ben in de tijd veel slimmer geworden wat en waar met de Husqvarna. 8-) Ja, jou mailen. Goed plan :N "in de tijd" Man, je hebt dat ding net een half jaar

Lees ook bij alles wat je bij munster koopt eerst of het mag en zeker bij accessoires of deze niet duurder zijn dan de adviesprijs.

Verder kan ik alleen maar zeggen top motor gekocht. waar je zeker eens moet gaan informeren voor een leuke enduro is Erwin bloemen, EB enduro :] :] . Als je eens echt wil enduro rijden en de kracht van de Te511 wil proberen. en daar hoef je geen KTM voor te hebben die iedereen al heeft.


Verder klopt het dat met de achter vering iets moet gebeuren,

mijn NIEUWE en betere, eerlijkere husqvarna dealer ....... is een oplossing aan het zoeken voor ook de 2011 modelen. Waarschijnlijk moet de achterveer lager worden en hierdoor zoekt de TE en de TC voor minder...


Word vervolgd zullen we maar zeggen!! :W Wordt helemaal niks vervolgd dokus, zullen we maar zeggen B|
 
Laatst bewerkt:
Husqvarna is the Best bike ever!!! 8-)

Daarbij ben je geen schaap, want die lopen ook achter de voorste aan... ik wil ook KTM, ik ook, ik ook , bleh bleh... |(

En wanneer je dan een KTM hebt ook nog denken ik kan nu ook rijden als Herlings ... pfffff wahahahahaha Bleh Bleh.. _O-

En waarschijnlijkspringen ze tegen het hekje in plaats van een Husqvarna rijder erover!!! hahaha _O-

Bleh Bleh

Respect :} , je hoort bij de Husqvarna familie *O* *O*

Het zit je nog al diep!
Ik heb je vorige topic hierover ook gelezen. Dat je dit nu weer aanhaalt vind ik niet erg slim.
Deze laster heb jij EN wij niets aan.

Leon Munsters komt bij mij heel goed over.
Een KTM, Husky of Japanner zal allemaal wel goed zijn. Ik ben op mijn gevoel afgegaan en daarop de keuze gemaakt.
 
Ga hulpz zoeken pannekoek, je ervaring mbt munster, oke, kan. Maar dat achterlijke bericht over ktm er na? Je bent niet goed.
 
man man, dat van die KTM zijn grapjes.
En wanneer je hahahahaha niet begrijpt, dan bedoel ik het als een grap.

Er worden wel meer rare berichtjes geschreven....

en nu zijn die van mij ineens niet goed....

Oke, geef toe heb zelf een suzuki RMZ. heb yamaha gereden en heb een KTM gehad..
Dus ik begrijp dat er ook KTM liefhebbers zijn maar vat deze dingen niet zo hoog op...


Sorry hoor mensen....
 
Laatst bewerkt:
O en wanneer je Motul olie gebruikt:

HEB JE GEEN GARANTIE MEER VANUIT DE FABRIEK!

En word vervolgd bedoel ik de vering mee, knakworst op een paddenstoel met witte stippen.
 
Laatst bewerkt:
Paul heeft laatste jaar nogal et 1 en ander aan zijn husq gehad. ALTIJD onder garantie vervangen. Ondanks hij met motul rijd. Ik ken munster niet goed, maar ik weet wel dat Paul geen leugenaar is achterlijke vent dat je bemt
 
Terug
Bovenaan Onderaan