Welke modulaire aanhangwagen / motortrailer?

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Ik zoek een modulaire aanhangwagen die eenvoudig is om te bouwen naar een motor trailer (750 kg). Of andersom. Hoeft niet inklapbaar te zijn.

Wie heeft goede ervaring met welk merk/type/leverancier?
 
Ik heb een powertrailer bakmaat 2m x 1m.
Perfect ding 👍inrijklem zet ik er los op, en de oprijplaat heb ik tegen t zijschot ,motor past er prima op,en voor de rest haal ik er werkelijk van alles mee op,t is verbazingwekkend wat er op zo n klein karretje allemaal mee kan 👍
 
Ik zoek een modulaire aanhangwagen die eenvoudig is om te bouwen naar een motor trailer (750 kg). Of andersom. Hoeft niet inklapbaar te zijn.

Wie heeft goede ervaring met welk merk/type/leverancier?
wat voor motor ga je vervoeren en hoeveel motoren?
 
Ik heb een powertrailer bakmaat 2m x 1m.
Perfect ding 👍inrijklem zet ik er los op, en de oprijplaat heb ik tegen t zijschot ,motor past er prima op,en voor de rest haal ik er werkelijk van alles mee op,t is verbazingwekkend wat er op zo n klein karretje allemaal mee kan 👍

Dat is veel aanhanger voor weinig. Ik heb o.a. een powertrailer in maatje groter die prima bevalt.

20190521_160608.jpg


Nu sleep ik niet heel vaak motoren mee maar wel al meermaals overwogen om er een specifiek aanhangertje voor te kopen. Een licht ding, liefst iets lager en geen bak maar enkel onderstel met goot erop en inrijklem vast. Gaat wel op de gewone aanhanger maar ík vind het voor motoren niet helemaal ideaal :)
 
Paardentrailer, kan je de motor zo inrijden, als je op plek van bestemming bent kan je er nog in slapen ook. ja lach er maar mee maar het is ideaal.
Koopje deze bij een zaak heb je er nog een rekening bij ook, das zakelijk dan ook weer makkelijk .
Denk er maar eens over na :t
 
Ik gebruik ook een paardentrailer, ideaal inderdaad.
En nog een groot voordeel, je ziet vanaf de buitenkant niet dat er een motor in staat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan